TCi Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 GamersHell har fått tak i en rekke skjermbilder av det kommende Matrix spillet: http://www.gamershell.com/hellzone_MMORPG_...ix_Online.shtml Ser meger bra ut! Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 dette spillet kommer til å suge. Jeg kan ikke for det. Men et spill der klærne har mye å si scorer ikke høyt hos meg. Lenke til kommentar
TST Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Dette er de samme bildene vi la opp i går: http://www.gamer.no/bilder.php?produktid=14567 - Til informasjon blir de siste skjermbilde-opplastinger annonsert under MPX-reklamen på forsiden. Rett over "mest popoulære spill". :-) Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Synes det ser "billig" ut, på en måte. Grafikken ser jo 3 år gammel ut. Matrix er jeg lei av uansett. God Jul, forresten... Lenke til kommentar
notarget Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Synes det ser "billig" ut, på en måte. Grafikken ser jo 3 år gammel ut. Matrix er jeg lei av uansett. God Jul, forresten... Ser ganske billig ut ja. Men får vel teste spillet når det kommer Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Ser ut til å bli bra det da.. Å Swag grafikken er ikke alt!!!! Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Skal jeg satse på et online spill, tror jeg at jeg foretrekker Middle Earth Online.. Når enn det måtte komme.. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Ikke det at jeg kommer til å skaffe meg det, men grafikken er slett ikk dårlig. Husk at det er gameplay som er viktigst. Virker som de bruker samme motoren som i Enter The Matrix. Håper de tweaker den og fjerner alle bugs. rivaldo: Klart klærne ikke har noe å si, det er slik Matrix stilen er. Dersom du ikke klarer å spillet et spill pga. klesstilen må jeg bare le litt Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) Ikke det at jeg kommer til å skaffe meg det, men grafikken er slett ikk dårlig. Husk at det er gameplay som er viktigst. Virker som de bruker samme motoren som i Enter The Matrix. Håper de tweaker den og fjerner alle bugs.rivaldo: Klart klærne ikke har noe å si, det er slik Matrix stilen er. Dersom du ikke klarer å spillet et spill pga. klesstilen må jeg bare le litt Jo de har noe å si, og nei, dette spillet blir drit pga av at det er et online spill. Endret 11. desember 2003 av rivaldo Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Til å være MMO grafikk, ser den suverent bra ut IMHO. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå