Niklasp Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 Ny app sluppet i Norge.Klarer jeg å spare 7000 kroner med den nye spareappen Dreams? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 Har heldigvis ikke Apple Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 Godt tiltak for å få kidza til å spare, når den økonomiske sansen har blitt ganske så laber. Lenke til kommentar
Logitek Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 Har heldigvis ikke Apple Ja herregud. Har hørt at de Apple-folka blir tvunget til å laste ned alle apper som blir omtalt i norsk media. Det sto visst noe om det i T&S-en som ingen leste 3 Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 Og det er gjort helt klart at tidligere medarbeider i redaksjonen hos tek er med i selskapet, ikke sant? 6 Lenke til kommentar
terje.loken Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 Hyggelig å høre at dere synes vi i Storebrand burde gjøre registreringsprosessen enklere - det synes vi også. Man bør nok skylde mer på oss enn på Dreams for at prosessen er som den er, men vi håper å få til flere forenklinger i tiden fremover. Signering av kontoavtale med BankID har vi tenkt å ta bort ganske snart. Det kommer også forbedringer i betalingsinfrastrukturen (e-bax) slik at vi kan sette opp direkte konto-til-konto overføring og eliminere ett BankID-trinn til. Da står vi igjen med en elektronisk identifisering, som er der vi ønsker å være. Å få ned avtalene våre fra 15 sider til noe enklere og mer forståelig for vanlige folk er også et sterkt ønske, men her er det mye juss, forskrifter og etablert praksis som må jobbes med for å finne riktig balanse mellom det enkle og det korrekte. Lykke til med lydplanken, drømmer er til for å realiseres. Terje Løken Storebrand 8 Lenke til kommentar
Kristines1996 Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 Og det er gjort helt klart at tidligere medarbeider i redaksjonen hos tek er med i selskapet, ikke sant? Kan du utdype? Uansett så ser jeg hvorfor de nevner appen på nettsidene deres, det er en høyst aktuell app, spesielt for yngre. 2 Lenke til kommentar
oleoleole Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 Trur jeg holder meg til DnB Spare, fungerer faktisk ganske bra. Trekker 50-lapp hver gang jeg drar kortet eller betaler regninger, plutselig sitter man med flere tusen på sparekontoen sin. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 19. januar 2018 Del Skrevet 19. januar 2018 Ikke misforstå, Øystein er en hyggelig fyr, og jeg ønsker han alt vel og lykke til med prosjektet. Det jeg mener er at det er en app, som selvfølgelig har som mål å tjene penger, som får betydelig redaksjonell omtale hos hans gamle arbeidsplass hvor han har sittet i ledelsen. Uten at det er nevnt noen steder. Det lyder litt som noe som kan stride mot vær varsom plakaten, spør du meg. Grunnen til at jeg nevner det, er at de forskjellige mediehusene kjøper hverandre og fusjonerer og ender opp med all makt om informasjon på et veldig lite antall hender - noe som er heller uheldig i mine øyne. Desto større grunn til å følge vær varsom plakaten, og at noen varsler om den ikke følges. Og det er gjort helt klart at tidligere medarbeider i redaksjonen hos tek er med i selskapet, ikke sant? Kan du utdype? Uansett så ser jeg hvorfor de nevner appen på nettsidene deres, det er en høyst aktuell app, spesielt for yngre. 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 19. januar 2018 Del Skrevet 19. januar 2018 Tenker på hvor mye man kan spare på IKKE å kjøpe noe fra Apple! 4 Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 Så, en app som gjør det en hvilken som helst person lett klarer selv om han bestemmer seg for det. Ønsk deg noe Opprett sparekonto Opprett fast trekk per måned Vær sparsommelig Overfør resterende overskudd på forbrukskonto til sparekonto Gjenta 2 Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 (endret) «Vanlige folk» synes vel bare det er et ork å lese femten sider for å «plassere» småpenger. Vi forstår språket men gidder ikkelese det. Det synes ihvertfall jeg. Har for øvrig ingen drømmer igjen å spare til, alle mine drømmer blir sabotert av staten. Endret 7. juni 2018 av 8DX8QO0Y Lenke til kommentar
3VOEADCN Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Men hvor enkelt er det å få pengene ut igjen? 0.2% rente er jo ganske dårlig, men verden vil bedras. Og så har de kanskje høye gebyrer for uttak før tiden? https://www.norskfamilie.no/barometre/innskuddsrente/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg