tombaj Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 Hei hei. Noen der ute som har erfaringer med firmaer som selger biltrekk av høy kvalitet? Er til innendørs bruk. Noen bra firmaer der ute? Eventuelt noe jeg bør holde meg unna? Innland og utland er aktuelt.Tips mottas med takk Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 Du tenker på stoff i metervare? Vinyl, skinn, microfiber, ull? Var borti et firma i England som hadde mye fine stoffer, og kompetanse. Kompetansen er kanskje vel så viktig, siden det varierer etter bruk hvilket type stoff som er egnet. F.eks å legge vinyl på ujevne overflater, der vil du gjerne ha noe som kan varmes og formes.Husker ikke firmaet i farten, men kommer jeg på det så legger jeg det ut her. Lenke til kommentar
tombaj Skrevet 10. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2018 Du tenker på stoff i metervare? Vinyl, skinn, microfiber, ull? Var borti et firma i England som hadde mye fine stoffer, og kompetanse. Kompetansen er kanskje vel så viktig, siden det varierer etter bruk hvilket type stoff som er egnet. F.eks å legge vinyl på ujevne overflater, der vil du gjerne ha noe som kan varmes og formes. Husker ikke firmaet i farten, men kommer jeg på det så legger jeg det ut her. Tenker på sider som f.eks www.toplift.se eller www.coverdesign.ch At det skulle være laget av skinn eller ull tviler jeg vel på ;-) Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 11. januar 2018 Del Skrevet 11. januar 2018 Åhh, sånn trekk. Til å beskytte / dekke til bilen med! Den så jeg ikke. Vel, lykke til. Jeg har sydd mine av gamle dynetrekk, men så er det ikke akkurat showbiler jeg har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå