Gå til innhold

Sbanken er nede for rundt 400 000 kunder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, ser det nå. Popularitets-skribent med andre ord, som starter med å nevne Evry. Var litt snar i vendingen ved lesning, beklager på det sterkeste  ;)

Det er Evry som leverer de underliggende banksystemene til Sbanken.

Atea og Basefarm står for resten av IT-leveransene. 

– I dette tilfellet er det Basefarm som har problemer, sier Larsen til digi.no. 

Jeg vil si at det er bittelitt uheldig da å si at "Det er Evry.." først.  :lol:

Men hadde jeg vært Sbanken (Skandiabanken), så hadde jeg seriøst vurdert å bytte ut Evry også  :yes:

• Liker 2
Lenke til kommentar

Sbanken var nede noen minutter i dag. Det er ikke ofte.

Har dere sjekket Nordea? Ingen nyheter derfra.. Kanskje fordi de aldri informerer om tekniske problemer, som de typisk har hver eneste dag, da overdriver jeg ikke (inkl. aksjehandel). Og den nettbanken må være tidenes mest ubrukelige på funksjon og brukervennlighet -ELENDIG. Rettelse, UBRUKELIG

• Liker 3
Lenke til kommentar

Satans skjøger!! Disse underleverandørene.

I dag så er Storebrand Bank en av de som sliter. Har både Sbanken og Storebrand jeg. Storebrand Bank jobber i dag lørdag på spreng for å løse problemene med innlogging og tregheter andre steder i bank-nettløsningen  :hm:

Nå har det vært bankproblemer i bank-Norge i årevis. Det går bare ikke an å ha det slik i 2018. :shrug: Fram med "giljotinen" og separere noen ledere i fra deres stillinger  :love:

Endret av G
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...