Martin Braathen Røise Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 Sbanken er nede for rundt 400 000 kunder Lenke til kommentar
G Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 Burde ikke Evry slaktes å bygges opp i fra bunnen av igjen veldig snart. De har hatt mye plunder å vise til.. Lenke til kommentar
GT'en Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 Burde ikke Evry slaktes å bygges opp i fra bunnen av igjen veldig snart. De har hatt mye plunder å vise til.. Står jo at det er Basefarm som har problemer, ikke Evry (for en gangs skyld) 2 Lenke til kommentar
G Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 Ok, ser det nå. Popularitets-skribent med andre ord, som starter med å nevne Evry. Var litt snar i vendingen ved lesning, beklager på det sterkeste Det er Evry som leverer de underliggende banksystemene til Sbanken. Atea og Basefarm står for resten av IT-leveransene. – I dette tilfellet er det Basefarm som har problemer, sier Larsen til digi.no. Jeg vil si at det er bittelitt uheldig da å si at "Det er Evry.." først. Men hadde jeg vært Sbanken (Skandiabanken), så hadde jeg seriøst vurdert å bytte ut Evry også 2 Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 Godt jeg ikke bruker S-banken. Lenke til kommentar
G Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 Skandiabanken var veldig stabile og gode tidligere. Lurer litt på underleverandørhistorikken på den banken. Når forskjellige kom på plass. 1 Lenke til kommentar
Stian Nordlie Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 Sbanken var nede noen minutter i dag. Det er ikke ofte. Har dere sjekket Nordea? Ingen nyheter derfra.. Kanskje fordi de aldri informerer om tekniske problemer, som de typisk har hver eneste dag, da overdriver jeg ikke (inkl. aksjehandel). Og den nettbanken må være tidenes mest ubrukelige på funksjon og brukervennlighet -ELENDIG. Rettelse, UBRUKELIG 3 Lenke til kommentar
G Skrevet 13. januar 2018 Del Skrevet 13. januar 2018 (endret) Satans skjøger!! Disse underleverandørene. I dag så er Storebrand Bank en av de som sliter. Har både Sbanken og Storebrand jeg. Storebrand Bank jobber i dag lørdag på spreng for å løse problemene med innlogging og tregheter andre steder i bank-nettløsningen Nå har det vært bankproblemer i bank-Norge i årevis. Det går bare ikke an å ha det slik i 2018. Fram med "giljotinen" og separere noen ledere i fra deres stillinger Endret 13. januar 2018 av G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå