Delvis Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 Når en selger (storselger/firma) ikke svarer, når jeg spør om noe for å være sikker om varen passer.Er det noe man kan gjøre gjennom Ebay da, for å få de til å purre eller noe?Har sendt spørsmål 3 ganger om en liten motor som har litt forskjellig data enn den jeg hadde.Nå kjøper jeg ikke uansett hvis jeg ikke får svar fra de da, men er eneste sted de har den. Er det som er pokkerten.Irriterer også, vil helst rapportere de hvis de bare ignorerer meg. Ser ikke valg for sånt noe sted.Noen som vet? Lenke til kommentar
Luksus Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 ebay kan hjelpe deg, bare ta kontakt med kundeservice i Resolution Center. Sjekke https://pages.ebay.com/vg/en-us/coverage/BuyerProtectionForBuyers.html. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 Hvilken butikk er det? Om det feks er i Kina, så har vel de gjerne flere uker fri i disse tider.. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 Ikke forvent å få svar på dagen, eller i løpet av uken Kanskje du får svar i Februar Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2018 (endret) Hvilken butikk er det? Om det feks er i Kina, så har vel de gjerne flere uker fri i disse tider.. Det er denne. ( Har skrevet på både Engelsk og Tysk.) Dubious: Har prøvd i et par uker. De der burde kunne svare etter en dag og to Luksus: Håpløst, får ikke opp et gangbart valg for å spørre om det jeg skal. Kommer bare rundt og rundt.. Endret 9. januar 2018 av Delvis Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 11. januar 2018 Del Skrevet 11. januar 2018 (endret) Du kan gi selgeren dårlig feedback,dårlig anmeldelse på produktet eller kontakte ebay som antakelig ikke gjør noe. Irriter meg også på selgere som sier det samme eller som ikke har peiling selv, gir de dårlig feedback. Særlig fra kina. Skulle tro de kopier svar de får fra andre. Endret 11. januar 2018 av LMH1 Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 11. januar 2018 Del Skrevet 11. januar 2018 (endret) Du kan gi selgeren dårlig feedback,dårlig anmeldelse på produktet eller kontakte ebay som antakelig ikke gjør noe Hvordan kan ts gi dårlig feedback når han ikke har kjøpt noe? Endret 11. januar 2018 av mobile999 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2018 Etter hva jeg kan se, er det ikke mulig å gi feedback før man har gjort en handel. Og som sagt, kommer jeg ikke fram til noe valg og/eller skjema til å kunne kontakte eBay.Alle valg som bringer deg videre, går på situasjoner der en handel er gjort. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 11. januar 2018 Del Skrevet 11. januar 2018 Da vet de sikkert ikke, hva å ta opp spørsmålet her, så får andre se om de kan svare for de? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2018 Har fått svar Fant en epostadresse til firmaet, og da svarte de med en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå