Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Du avviste meg, meeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du er ikke alene om få disse blikkene fra damer, men er vell ikke uten grunn ;)

Vi er så altfor klengete og slitsomme at det er ren underholdning å se på, Er bartender forøvrig i helgene

Nesten litt ekkelt hvordan det har utviklet seg de siste årene

Lykke til fremover.. Din holdning er hva vi trenger i samfunnet ^^

Anonymous poster hash: fdbd8...015
Lenke til kommentar

Er bannet fra jodel, aner ikke hvor jeg skal skrive sånne småting som plager meg

Anonymous poster hash: 421d8...915

Kanskje ikke så rart at du blir bannet hvis du blir så sur for filleting. Har du blitt bannet fra noen utsesteder også kanskje :D

Lenke til kommentar

Er bannet fra jodel, aner ikke hvor jeg skal skrive sånne småting som plager meg

Kanskje ikke så rart at du blir bannet hvis du blir så sur for filleting. Har du blitt bannet fra noen utsesteder også kanskje :D

Nei, er veldig høflig og imøtekommende IRL (skulle ikke tro det når man leser tråden her men).

Aldri oppført meg dårlig mot noen... Men sier heller ikke fra til noen dersom noe ikke er ok, så jeg ganger på det forever :D

Men jeg må klikke noe sted, gjerne på internett

Lenke til kommentar

Jebus ^^

Jaja, er kjipt når sånt skjer. Det har sikkert skjedd nesten alle. Kan mer eller mindre garantére deg at alle involverte har glemt dette her om relativt kort tid, dager eller uker. Så ligger det i underbevisstheten glemt for alltid.

Bare å se frem til neste helg!

Endret av Taurean
Lenke til kommentar

Men hvorfor dele det med omverdenen? Hvorfor opprette en tråd for denne ubetydelige hendelsen som ikke krever mye mental styrke å få fjernet fra sinnet.

En som gjorde noe helt identisk her for en tid tilbake. Han ble hyllet av de fleste kommentatorene. (Men jeg gidder ikke lete frem tråden)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er ikke sikkert hun i det hele tatt tenkte noe sånt men ble overrasket og reagerte automatisk. Du burde egentlig heller gå i deg selv litt og tenke over hvorfor dette gikk så innpå deg og hva godt som kommer av å rase over det på nett.

Fordi jeg har dårlig selvtillit. Trenger en rekke hendelser i løpet av en kveld for at jeg skal komme i "the zone" som jeg kaller det. Da bare flyter jeg rundt, alt jeg sier funker. Jeg kan gi blikk med glimt i øyet og snakke med folk. Hele kvelden må egentlig være en rekke med hendelser som bekrefter denne midlertidige identiteten. Men når jeg får noe sånt ekkelt avvisende greie så bare snapper jeg ut av "the zone". Blir plutselig edru. Det jeg sier blir ikke gøy. Dansingen blir merkelig. Folk ser meg plutselig, jeg passer ikke lenger inn. Så da må jeg en runde i baren, drikke mer og komme i "the zone" igjen.

Vanligvis er ikke "the zone" noe jeg snapper så lett ut av, men det skjedde. Jeg befant meg straks inni mitt eget hode. Plagsomt. Alltid noen som ødelegger. Men i bunn og grunn burde jeg blir mer robust og få mer selvtillit.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er ikke sikkert hun i det hele tatt tenkte noe sånt men ble overrasket og reagerte automatisk. Du burde egentlig heller gå i deg selv litt og tenke over hvorfor dette gikk så innpå deg og hva godt som kommer av å rase over det på nett.

Fordi jeg har dårlig selvtillit. Trenger en rekke hendelser i løpet av en kveld for at jeg skal komme i "the zone" som jeg kaller det. Da bare flyter jeg rundt, alt jeg sier funker. Jeg kan gi blikk med glimt i øyet og snakke med folk. Hele kvelden må egentlig være en rekke med hendelser som bekrefter denne midlertidige identiteten. Men når jeg får noe sånt ekkelt avvisende greie så bare snapper jeg ut av "the zone". Blir plutselig edru. Det jeg sier blir ikke gøy. Dansingen blir merkelig. Folk ser meg plutselig, jeg passer ikke lenger inn. Så da må jeg en runde i baren, drikke mer og komme i "the zone" igjen.

Vanligvis er ikke "the zone" noe jeg snapper så lett ut av, men det skjedde. Jeg befant meg straks inni mitt eget hode. Plagsomt. Alltid noen som ødelegger. Men i bunn og grunn burde jeg blir mer robust og få mer selvtillit.

Det er sånn nesten for alle mennesker. Folk -virker- veldig selvsikre, men egentlig er de fleste ganske usikre. Folk som virker selvsikre har denne fronten. Men det faktum at de reagérer aggressivt ved slike situasjoner bekrefter deres indre usikkerhet. Hvis man er trygg og selvsikker, så ler man og avfeier det som en spøk.

Vær glad du ikke er blitt så "ond" enda ^^ i mangel av et annet ord. Utesteder er ofte et sted for predatoriske og emosjonelt avstumpede mennesker som bare måler hverandre på utseende, sosial status og penger. Jeg drikker heller aleine hjemme, jeg styrer showet, spiller musikken jeg vil, bestemmer alt selv ^^ Helt perfekt! Kan ta en tur ut av og til, men så fort jeg aner kjip stemning, så stikker jeg hjem igjen. En sjelden gang møter man noen som er likens, da blir det en kul kveld. Man må bare innsé at folk er folk, kan ikke dømme folk for å være usikre. Så kan man heller ikke dømme seg selv for å være den man er, men heller bare se alt som en mulighet til å ta friere valg.

Det er bare sånn livet er, folk har forskjellig energi, og det er ikke alle man "klikker" med. Noen har en generell energi og klikker "lett" med andre, mens andre har en mer spesiell energi og det kan ta litt lenger tid å finne noen med lik energi.

Å gå en lang skautur til en "fjell"topp (eller hva som helst utkikkspunkt ^^) en soldag og bevitne solnedgangen med favorittdrikkeni sekken og musikk på øret er også helt supert! Det blir dobbel gevinst, siden det blir fysisk aktivitet også. Da virker alkoholen litt bedre ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...