fjarle Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 Robotkofferter i flere varianter er på vei.Se opp for koffertene som forfølger deg Lenke til kommentar
G Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 (endret) Ingen har laget en R2D2-variant av koffertene ved å kjøpe lisens fra Disney enda? Dere bør finne en R2D2 på den messen, ellers vil jeg si at det er sløvt der. Ikke helt i mål, da den ikke er selvkjørende: Endret 9. januar 2018 av G Lenke til kommentar
flinx Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 Jeg vil tippe på at denne blir bannlyst fra flyplasser av sikkerhetsgrunner: - potensial for fjernstyrt (modifisert selvsagt) bombe. Installer noen skjulte kameraer og man kan late som man følger en bestemt passasjer, for så å fyre av bomben på et sted der den vil gjøre mest skade - den trenger et relativt stort oppladbart batteri, og i det siste har det vært press på å forby innsjekket baggasje med USB-nødladere, fordi man er redde for eksplosjoner/brann a.la Note 7. Da den har enda større batteri enn en vanlig nødlader, vil skadeomfanget bli mye større hvis den først eksploderer. I tillegg blir innsjekket bagasje påført kraftige støt og slag ved transport, som kan øke faren for at batteriet blir skadet, og dermed eksploderer. TLDR; jeg ville ikke investert penger i dette selskapet 4 Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 Det er en risiko, men jeg er redd at den blir stjelt uten oppsyn. 1 Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 Til flyturer virker dette helt dødfødt ene og alene pga vekt. Andre faktorer som risiko ved batteri, sikkerhetshensyn og min favoritt; tanken på å bære den gjennom en flyplass når batteri har gått tomt... Og uten håndtak? Pass. 2 Lenke til kommentar
G Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 (endret) Da den har enda større batteri enn en vanlig nødlader, vil skadeomfanget bli mye større hvis den først eksploderer. I tillegg blir innsjekket bagasje påført kraftige støt og slag ved transport, som kan øke faren for at batteriet blir skadet, og dermed eksploderer. TLDR; jeg ville ikke investert penger i dette selskapet Blir, er helt på kornet. Når man vet at dustemikler som jobber med flybaggasje med viten og vilje driver hærverk/vandalisme med kofferter for moroskyld, så er det ikke kun de normale skademulighetene, men et ekstra potensiale på enkelte flyplass-arbeidsplasser for denne type batteriskade (i en slik koffert). Endret 10. januar 2018 av G Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 Ser ut som en håndbagasjekoffert for meg. AtW Lenke til kommentar
G Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 Kanskje det. Men du har ikke vyer om at de kan lages i større utgaver? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå