endre912 Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 (endret) Noe forskjell på desse å kva er best, Gainward GeForce GTX 1070 Ti 8gb Eller Geforce GTX 1070 Ti 8GB? Såg dei skiftet grafikk kort etter eg hadde bestilt pc. I155 Endret 9. januar 2018 av endre912 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 Det ser ut som kun minnemengden er forskjellig, ville nok vurdert GTX 1080 TI hvis 8 GB minne er viktig for deg. Lenke til kommentar
endre912 Skrevet 9. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2018 Begge har 8gb Lenke til kommentar
DirekteDemokrati Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 Eneste forskjellen så lenge de har like specs er vifter/kjølere på skjermkortet. Personlig elsker jeg MSI som produsent av skjermkort da de har bra kjøling og går meget stille Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 Kan være forskjell på klokkehastighet osv ogsåDersom dem har byttet etter bestilling bør du prøve å ta kontakt med butikken å forhøre deg hvorfor. Personlig foretrekker jeg Strix serien på skjermkort Lenke til kommentar
endre912 Skrevet 9. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2018 Takker for svar. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 Velg et kort med en god kjøler. Klokkefrekvensene kan du stille inn selv, om du har et minimum av kompetanse. ASUS Strix, MSI Gaming er de klassiske førstevalgene. Har lest endel godt om Palit/Gainward, også - hvertfall om du velger kortene som har den største kjøleren. Har også et Gigabyte 1080 Windforce, det er en god kandidat om du har litt plassmangel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå