Harald Brombach (digi.no) Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 Anklages blant annet for å ha solgt prosessorer med kjent defekt, uten å si ifra.Selvfølgelig har Intel blitt saksøkt Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 ILLUSTRASJONSBILDE: Det er nok ikke som er overrasket over at det har blitt etablert flere gruppesøksmål mot Intel som følge av de alvorlige feilene som har blitt funnet i professorer fra blant annet Intel Det ene er kanskje årsaken til det andre, men det er nok prosessorene som er den utløsende årsaken til søksmålene. 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 Så vidt jeg vet så lover ikke Intel X-ytelse på deres CPU'er. Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 ILLUSTRASJONSBILDE: Det er nok ikke som er overrasket over at det har blitt etablert flere gruppesøksmål mot Intel som følge av de alvorlige feilene som har blitt funnet i professorer fra blant annet IntelDet ene er kanskje årsaken til det andre, men det er nok prosessorene som er den utløsende årsaken til søksmålene. Når det først skulle være en skrivefeil, så var jo dette i det minste en veldig morsom feil. Takk for at du sa i fra – det er rettet opp nå. :-D Lenke til kommentar
oyoygard Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 ILLUSTRASJONSBILDE: Det er nok ikke som er overrasket over at ... Kanskje dere skulle lese korrektur enda en gang på den setningen? Ellers interessant artikkel, mye god(?) historie jeg hadde glemt her! Lenke til kommentar
G Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 Så vidt jeg vet så lover ikke Intel X-ytelse på deres CPU'er. Har det egentlig noe å si, når man eventuellt kan måle ytelsesreduksjonen fra forventet (den man har brukt i måneder) ytelse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå