aagehansen Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 er det noen som vet hvordan jeg kan finne listepris på en bil som er fra før 1996? Jeg har søkt på Skatteetatens nettsider blant annet, de har en helt strøkent register, men det går kun tilbake til 1996. Før 1996 er det ingen treff på google eller andre stender Det gjelder en Porsche 911 964 1990. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 Ville prøvd på forumet til Porsche Club Norge eller på Facebook. Er alltid en entusiast/luring som har de listene for hånd Er vanskelig å oppdrive listeprisen på biler som når den alderen eller eldre, og prisene vil variere veldig. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 Hva slags pris er du ute etter? Likning, salg? Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 Finnes ikke listepris på biler av typen der.. Er for få biler som er registrert solgt av samme type her i landet, så man kan ikke få god nok data til å lage en skikkelig liste.. Greia er vel at prisene vil varriere noe ekstremt på slike biler, og spesielt når det er diverse motoralternativer.. Prisene varrierer fra 150K til over millionen utifra stand og skjeldenhet.. Til og med orginalfargen vil ha betydning.. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 TS spør etter hva listeprisen var som ny i 1990. 1 Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 Ville sjekka med de som faktisk forhandler bilmerket her i norge. En av de jeg ville ringt er Porsche Senter Son. Et kjapt søk på finn ga meg denne kontaktinfoen: Egil Haugen / Daniel Jakobsen / Roger Moen Telefon 64 98 69 11 Lenke til kommentar
andr3as Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 Listepriser i siste kolonne for alle markedsførte porsche modeller i norge i 1989, dette var vell året da 911 964 kom på markedet. Bladet vi menn brukte å publisere slike lister en gang i året for alle biler som ble markedsført i norge, fant dessverre ikke riktig blad fra 1990. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå