Ung Spiller Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 Hei, jeg lurer på hvordan ikke-direkte oversettelsen av dette sitatet vil se ut: "The nation that leads in renewable energy, will be the nation that leads the world" Det jeg tenker er: "Den nasjonen som leder i fornybar energi, er den nasjonen som leder verden" Noe jeg kunne endret? Takk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 Hmmm. Hva med «leder an i fornybar»? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+921324 Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 Udmercket. Drister meg til å foreslå "innen" i stedet for "i" kanskje, muligens yaa Lenke til kommentar
Ung Spiller Skrevet 8. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2018 Udmercket. Drister meg til å foreslå "innen" i stedet for "i" kanskje, muligens yaa Det var det ordet jeg lette etter! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+921324 Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 jo takk men altså det hadde ikke gått bra hadde det ikke vært for Bäckers "an" Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 Jeg ville endret.., er den nasjonen som leder verden." til ".., vil bli den nasjonen som leder verden." Den er ikke nødvendigvis det nå, men den vil bli det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå