Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problemer med WLAN. Arghh!

Anbefalte innlegg

Hvordan fungerer dette med et AP/router/switch da? Vil hastigheten deles på to da også? Og dersom man har et AP med 54mbti og et kort med 11mbit og et med 54mbit? Hvilken av de to hastighetene ville da sette standarden for delingen? Eller har jeg misforstått totalt her?

Et 54 Mbps kort klarer som skrevet tidligere ca 24 Mbps alene. Hvis du kobler på et 11 Mbps kort vil hastigheten gå ned til mellom 10-14. Jeg vil da tro at hvis du overfører filer fra 54 Mbps kortet til 11 Mbps kortet at du vil få maks hastighet til 11 Mbps kortet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Et 54 Mbps kort klarer som skrevet tidligere ca 24 Mbps alene. Hvis du kobler på et 11 Mbps kort vil hastigheten gå ned til mellom 10-14. Jeg vil da tro at hvis du overfører filer fra 54 Mbps kortet til 11 Mbps kortet at du vil få maks hastighet til 11 Mbps kortet.

Ok. Just wondered. Sært at det ikke greier å prestere mer enn dette.. Men, jeg ville aldri giddet å kjøpe noe 11mbit-kort uansett, og utstyr fra samme leverandør er vel også alltid en tommelfingerregel :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...