Gå til innhold

Hvem startet denne hjemmesiden? Og hvordan?

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om det er 1 eller flere personer som startet opp denne siden.

Hvordan gjorde de det? Kjøpte de og kjørte egen server fra sin gutte rommet sitt?

Hvordan og hva handler hardware.no om i begynnelsen? Innhold og sånn.

Hvordan finansierer de videre drift av siden?

Hvor mange fast/deltids ansatt har de nå?

beklager ble litt mange spørsmål der gitt.

Endret av Squy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

flere enn meg som tenker ocshoot når de ser en 3 år gammel hw versjon? :xmas:

Ikke jeg faktisk.. Driver de her med ekstremkjøling? Det er så stor forskjell i nivåene her og det viser hvor dårlig peiling du egentlig har.. Jeg er en stolt leser av ocshoot.. De er også en større side enn feks hardware.no totalt sett.

Lenke til kommentar
Ikke jeg faktisk.. Driver de her med ekstremkjøling? Det er så stor forskjell i nivåene her og det viser hvor dårlig peiling du egentlig har.. Jeg er en stolt leser av ocshoot.. De er også en større side enn feks hardware.no  totalt sett.

Interessant...jeg har selv ikke sett noen stats-tall på OCShoot, har du noen tall å vise til som bygger oppunder den påstanden?

Lenke til kommentar

Husker "back in the day" når det ikke het Hardware.no, men Hardware Norge... Noen av de som jobber med siden(e) i dag som var med den gang? Husker også at siden hadde en aldeles forferdelig URL, hadde ikke klart å huske den om jeg hadde fått penger for det...

Da tror jeg den hadde en slags grønn layout. Må vel ha vært i '96-'97 eller no.

Lenke til kommentar

den linken til historikk var grei, men det var veldig lite å lese der.

Hva angår OCshoot er de mer hardcore etter min mening, mens hw.no tar seg av den store allmuen

##jeg tror ikke du fikk med deg advarselen, dette er ikke en tråd om OCShoot - DesertGlow##

Endret av DesertGlow
Lenke til kommentar

jeg synest det er meget interesant å lese gamle artikler fra de tider da celron 300a var den store klokkern :)

Hadde kanskje vært en ide å hatt en historie database eller noe sånnt der man kunne gå tilbake å lese de virkelig gamle artiklene? kanskje 3-5 år tilbake. Vi alle vet jo at 3-5 år i data verdene er mye..

Eller, det hadde man jo.. fannt det ikke før nå :blush:

Endret av Morpheus^
Lenke til kommentar
Martin Lexow Wirak © Hardware.no 20/7-1998 om Pentium II 350 - 400. "...Trenger du virkelig så mye kraft? Vel, antakeligvis ikke. Er du en gjennomsnittsbruker som surfer litt, spiller av og til og skriver litt nå og da er denne prosessoren bare en eksra belastning for lommeboken. Gå heller for en rimeligere modell, som 266 eller 300 MHz."

hehehe...ja..det var tider det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...