Arodem Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 Lover minimalt med etterslep, og støtte for 120Hz og G-Sync i en 65-tommers skjerm.Nvidia annonserer TV-er med fokus på PC-spilling Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 De første BFGD-ene kommer senere i år fra Acer, Asus og HP. Big Fucking Gaming Display? 6 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 Interessant, men liker ikke helt at det er nvidia som står bak med sine låste systemer. AtW 2 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 Da kjøper du vel heller noe annet i stedet da? 4 Lenke til kommentar
Jaqoby Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 kommer sikkert til å koste 50 000 nok Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 Skal bli veldig spennende å se hva disse vil koste. Men det kommer nok til å bli såpass dyrt at det blir forbeholdt en bitteliten gruppe entusiaster. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 Får håpe de kommer med noen versjoner som er litt mindre. 65" blir nok litt for stort for meg Lenke til kommentar
Elgen-Hansi Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 Hvordan ser Nvidia for seg at denne passer på pulten? Da må man jo ha pult som er ~2.5 meter dyp, hvis ikke bildet skal bli alt for stort? Er det jeg som missforstår noe her? Lenke til kommentar
per parker Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 (endret) Hvordan ser Nvidia for seg at denne passer på pulten? Da må man jo ha pult som er ~2.5 meter dyp, hvis ikke bildet skal bli alt for stort? Er det jeg som missforstår noe her? Egentlig ikke. Bytt ut kontorstolen med en stressless eller sofa og plutselig gir 65" mening (og det er mye mer komfortabelt). Har selv byttet ut kontorstolen for flere år siden og de få gangene jeg må bruke en normal "arbeids plass" så klarer jeg ikke lange stunden før smerter setter inn. Har for tiden en pg348q (34" uw) og ser at det hadde vært fint med en enda større skjerm. Endret 9. januar 2018 av per parker Lenke til kommentar
Lars Isaksen Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 Hvordan ser Nvidia for seg at denne passer på pulten? Da må man jo ha pult som er ~2.5 meter dyp, hvis ikke bildet skal bli alt for stort? Er det jeg som missforstår noe her? 65" fungerer helt fint på ~80 cm avstand. Lenke til kommentar
Elgen-Hansi Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 Vi har tydeligvis enormt forskjellig syn på hva som er "helt fint" i denne sammenheng ☺️ Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 Hvorfor kan vi ikke få en mellomting? De 34" Ultrawide-skjermene har ikke mye støtte, og er altfor lave. Føles som man har tatt en 24" og strekt den ut på sidene. Vi har 4k 32" på jobb som er 16:9, men de er billige skjermer med lav oppdateringsfrekvens og seff uten g/free-sync. Hva med 4k 16:9 gaming på ~34"? Hva med ultrawide gaming på ~45"+? Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 8. januar 2019 Del Skrevet 8. januar 2019 Dette er dyrt og ubrukelig når man får 2019 OLED TVer med HDMI 2.1 spesifikasjon med VRR (variable refresh rate, samme som gsync), lav input lag og 120hz. Valget er enkelt om prisene synker til høsten slik de alltid gjør og du kan rappe med deg en 55" 2019 OLED TV til 13-15k. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå