DirekteDemokrati Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 Var det bare meg som syntes interiøret var rett og slett nasty? Æsj Når små produsenter kommer med biler som dette er det bare klart at de store i bil industrien bare trenerer. Jeg likte resten av bilen da Var litt små sexy den hekken der Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 Venter til jeg kan kjøpe den på ebay... Lenke til kommentar
Ronny Gottschalksen Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 Uten et superladenettverk er det ikke noe "Teslakiller" Lenke til kommentar
Netfrog Skrevet 11. januar 2018 Del Skrevet 11. januar 2018 Fin render, men den vil nok føye seg i teslakiller-rekken, rett etter blant andre: Lucid Motors Faraday Future FF91 Chevrolet Bolt Fisker EMotion Rimac Automobili Concept One Jaguar i-PACE Skoda Vision E Volvo Workhorse W-15 Future Mobility WM Motor Singulato Dette ER Future Mobility. https://www.reuters.com/article/us-future-mobility-autos/china-e-car-venture-future-mobility-names-brand-byton-eyes-u-s-europe-idUSKCN1BI1G6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå