Linn40 Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 Dersom en av foreldrene mine får seg ny kjæreste hva blir hans/huns barn for meg? (Uten at de er gift) Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 Stesøsken kalles det ja, samma hvis de gifter seg. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. januar 2018 Del Skrevet 17. januar 2018 Også kan man ta opp debatten om det er greit eller ikke å være sammen med stesøsken Jeg har en kamerat som er sammen med sin.. De var sammen 5 år før de introduserte foreldrene for hverandre, 1 år senere var foreldrene sammen. nr 2 en bekjent jeg gikk på skole lenge med.. De var sammen i godt over 3 år før moren en dag skal introdusere dem for sin nye kjæreste som hun har holdt skjult i 6 måneder... Surprise og klein stemning kan jeg se for meg rundt frokostbordet den søndagen ja For øvrig er begge fortsatt sammen med sine stesøstre, men aner ikke om de har kontakt med foreldre på lik måte som før Og hvordan blir stemningen senere dersom du vet en forelder er lykkelig med svigerfar/svigermor og du har nektet dem dette Jeg heller på den siden at foreldre bør skygge banen når barna mest sannsynlig har en fremtid sammen.. Men igjen, hadde jeg vært forelder så ville jeg jo ønsker at jeg selv skulle være lykkelig også :O Dilemma ? hmm Kanskje hvis man klarer å legge fra seg foreldrerollen på begge sider.. Så man rett slett er bekjente som dater i hver sin generasjon.. Anonymous poster hash: c89ce...59b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå