djgudleif Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 Hei, har sett på HTC Vive og Oculus, men det er litt i dyreste i laget da jeg bare skal kødde rundt i VR Chat. Har sett på noe jalla-greier som koster 500kr. Da er det vel snakk fjernkontroll i stedet for bevegelsessensor. Hvordan er det å gjøre gestures og slikt, kan man gjøre helt primitive greier med fjernkontrollen? Finnes noe som funker helt greit som koster mellom 500-2000kr? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 Spar pengene, og bruk vanlig skjerm + mus og tastatur:https://vrchat.net/faq Lenke til kommentar
asseroya Skrevet 12. januar 2018 Del Skrevet 12. januar 2018 Du trenger ikke VR-headset. Uansett hadde det vært smartest å styrt unna en liten stund, alt spillet er for tiden er "do u kno de wae" memere og sånt. Var ganske ille før den memen kicka off, men nå er det helt uutholdelig Lenke til kommentar
Thyristor Skrevet 12. januar 2018 Del Skrevet 12. januar 2018 Har vive så har ikke prøvd dette selv men skal vistnok fungere helt ok om du har en android telefon som klarer VR.https://www.vrheads.com/steam-vr-through-google-cardboard-weird-and-kinda-great Lenke til kommentar
K-nuts Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 Du kan vente og se om det blir tilbud på et Windwos Mixed Reality headset (hvis du har PC til å drive det) + sjekke om WMR fungerer bra med VRChat. Uansett - jeg vil anbefale å investere i en Rift (eller Vive, dog jeg anbefaler Rift etter endel bruk av begge) hvis man først skal ha VR - i alle fall fall om man har en PC som kan drive det. Lenke til kommentar
K-nuts Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 ... alt spillet er for tiden er "do u kno de wae" memere og sånt. Var ganske ille før den memen kicka off, men nå er det helt uutholdelig *klikk* *klikk**klikk**klikk**klikk**klikk**klikk**klikk**klikk**klikk* Ja, det kan blir slitsomt. Det har smittet litt over på Echo Arena-lobbyen også. Der var det morsomt de første 10 minuttene, men så... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå