Veritæs Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Jeg synes jeg har fått de advarselene på relative uskyldige ting. Så lurer på om det går an å senke på noen måter? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Få mer helt til du har 100%. Da er den tilbake til 0% etter en liten ferie. Som nevnt n antall ganger, du må ta opp advarseltingene med moderator. Dette med å senke %-nivået etterhvert har det vel aldri blitt helt klarhet i, men jeg synes ikke det er en god idé. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Har du noen klager på moderatorers avgjørelser så får du enten sende en mail til [email protected] eller å ta det opp med den aktuelle moderatoren. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Ja, som nevnt bør du sørge for at du kommer opp i 100%. Men du må passe på at det ikke bare er "uskyldige" ting for det har blitt sagt at 100% ikke automatisk kvalifiserer til ferie. Uansett, sørg for å time dette med en virkelig ferie hvor du ikke har planer om å bruke forumet likevel slik at når du kommer rilbake fra ferien er vips alle warnings borte. Altså like før du skal på ferie kan du kjøre en serie med feks. 1. Totalt usaklige personangrep på både moderatorer og brukere. 2. Tung spamming. 3. Detaljerte beskrivelser av hvordan enklest mulig skaffe de siste warez. 4. Poster med generellt sterkt støtende innhold. Men husk på å ikke overdrive, du vil jo ikke bli bannet for godt regner jeg med. Det er en hårfin fin balansegang mellom det å få en solid dose forumferie kontra en skikkelig "på hue og ræva ut for godt" ban. Evt. kan du bare ta det helt rolig og ikke tenke så altfor mye på disse advarslene. Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Er ikke det like greit å spørre mods om gratis advarsler? "hei mods kan du gi meg 70 % advarsel sånn uten videre fordi jeg vil gjerne ha 100% nå, takk" f.eks? Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Gratis advarsel?! Pengane settes inn på konto 9710 56 27487. Supertilbudet no i desember måned er inkludert ein kul (sjølvvalgt) tittel under avataren. Ta kontakt for eit tilbod på andre Tenester. Huff, orkar ikkje meir ex.phil.... (Men, ja, du kan gjerne sette inn pengar på det kontonummeret) Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Gratis advarsel?! Pengane settes inn på konto 9710 56 27487. Supertilbudet no i desember måned er inkludert ein kul (sjølvvalgt) tittel under avataren. Ta kontakt for eit tilbod på andre Tenester. Huff, orkar ikkje meir ex.phil.... (Men, ja, du kan gjerne sette inn pengar på det kontonummeret) HAHA:) 100kr per prosent var det ? : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå