peach Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Wow, for et tilbud. Man må være dum i pappen for å ikke kjøpe denne, denne slår jo det meste av lcd skjermer som uansett har ghosting og sånn skit jeg har hørt rykter om i alle år. Jeg tror jeg bestiller 3stk med en gang! Før hadde jeg bare råd til 1stk, men med denne kraftige nedsettelsen får jeg endelig råd til å spille CS i triple screen. Go hardware.no Er dette ironi? Er DETTE ironi? Er det ikke lov å digge CRT nå som all denne lcd hypen er skapt? Jeg sier bare løp og kjøp til alle, man må være rimelig "spesiell" for å ikke kjøpe etter et så kraftig prisfall. Og alle vet det kommer til å ta måneder før vi ser denne drømmeskjermen til denne prisen igjen God jul Du jobber vel ikke tilfeldigvis i PC-shop.no? Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 veldig bra.. Akkurat når jeg skulle kjøpe\få skjerm.. 17" til 1200kr.. men slenger jeg på en hundrings til så får jeg 19" najs najs najs Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) Hadde så sinnsykt mye mer bare satsa på 17" lcd - nothing like it Men skulle jeg først ha kjøpt CRT, hvorfor i brune ikke gå for noe som er flatt? Det er snart 2004 og folk sitter med fotball skjermer fremdeles. jaja, kanskje det egner seg for CS så du kan se rundt hjørner Endret 11. desember 2003 av SineTwo Lenke til kommentar
bambam Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Fy for et slakt tilbud Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Hadde så sinnsykt mye mer bare satsa på 17" lcd - nothing like it Men skulle jeg først ha kjøpt CRT, hvorfor i brune ikke gå for noe som er flatt? Det er snart 2004 og folk sitter med fotball skjermer fremdeles. jaja, kanskje det egner seg for CS så du kan se rundt hjørner Kunne ikke vært mer enig. Jeg har kun hatt LCD skjermer siden 2000 og kunne ikke tenke meg noe annet. Blir helt svimmel bare jeg ser på en CRT. Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Kunne ikke vært mer enig. Jeg har kun hatt LCD skjermer siden 2000 og kunne ikke tenke meg noe annet. Blir helt svimmel bare jeg ser på en CRT. Enig der ass, men men, lurer på hvor mange den webshopen faktisk SOLGTE av den skjermen.. Var det noen her som faktisk benytta seg av dette "tilbudet"? Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Jeg skal ;D trur jeg.. hehe, kommer an på om mamma vil kjøpe til meg.. gidderikke gå ut med cæsj selv. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Det har kommet noen gode tilbud, men jeg har ikke falt i fristelsen. Venter fortsatt på de tingene jeg trenger. Og jeg håper at den som venter på noe godt ikke venter forgjeves Så 19 crt... nei takk. Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Hadde jeg gidda å kjøpt vanlig CRT nå da...! Har selv 19" LCD og den funker perfekt til spilling, film og alt annet på pcen... Men billigere er det seff, mye billigere! Lenke til kommentar
shahin Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 For de som ikke ennå har skjønt at min rosing av denne skjermen var 100% ironi/skuffelse, så kan jeg si: JEG HATER crt. JEG HATER fotball skjermer som er runde (1985 skjermer). Man må være psykisk skadet for å benytte seg av dette elendige tilbudet. Prisen er ikke nedsatt at all og skjermen er elendig. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 denne skjermen har gått til 1299 spenn på computercity i et halvår nå, så det er ikke akkurat noe kjempetilbud... Er det ikke denne skjermen da? http://www.computercity.no/Product/Product...ntifier=NO14415 Stemmer at det er det den koster nå, men vi har hatt den inne i en lengre periode til 1299 kroner. Sikkert grei nok til de som skal ha en skjerm nummer to, men som hovedskjerm.. please.. Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Stemmer at det er det den koster nå, men vi har hatt den inne i en lengre periode til 1299 kroner. Sikkert grei nok til de som skal ha en skjerm nummer to, men som hovedskjerm.. please.. Hvem er "VI"? Lenke til kommentar
shahin Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Er det noen som benyttet seg av denne luken? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 hvis noen trenger en oppsumering hver dag så sjekk her http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=175972 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå