^fmj Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Julekalendere er koselige greier dere Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Nope, du må inn på 'Les mer' for å se tilbudet. Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 1600x1200 i 75 Hz var vel extremt lite......den som sitter med det får nok problemer med øynene og huet etter en liten stund Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Ka koster skjermen til vanlig da? Mvh. AMD-GNom 1399 mener jeg. Da er det ikke så VELDIG bra tilbud da... sparer 100kr... 1399,- er også tilbud.. såkalt åpningstilbud.. men skjermen koster nok uansett godt under 2000,-.. finner absolutt ingen info om denne skjermen via google.. kun franske sider tror jeg det er... noen som har sett merket før? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 EDIT: Holly makaroni 5 innlegg kl.00.09. Hmm, har jeg en anelse om at dette er det mange som følger med på? 20 bruker(e) leser dette emnet (5 gjester og 0 anonyme brukere) Er tydeligvis litt poppis ja. edit: 28 bruker(e) leser dette emnet (9 gjester og 0 anonyme brukere), 8 mer på 5 sek... Igår var det 62 brukere ca 00.05 Sjekk tilbud på barbara.no Fet som ******, har vurdert å spare til en sånn før. http://www.barbara.no/art.php?artikkelid=4221 Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 1600x1200 i 75 Hz var vel extremt lite......den som sitter med det får nok problemer med øynene og huet etter en liten stund 75 hz er kanskje lite på så stor oppløsning, men hvem kjører så stor oppløsning på så liten skjerm? Er ikke 1280*1024 normalt på den ? kjører forøvrig 75 hz på min på 1152*864, kan sitte lenge lenge å se på den uten å få ondt i øynene Lenke til kommentar
Cthulhu Dawn Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Ka koster skjermen til vanlig da? Mvh. AMD-GNom 1399 mener jeg. Da er det ikke så VELDIG bra tilbud da... sparer 100kr... 1399,- er også tilbud.. såkalt åpningstilbud.. men skjermen koster nok uansett godt under 2000,-.. finner absolutt ingen info om denne skjermen via google.. kun franske sider tror jeg det er... noen som har sett merket før? Jeg finner heller ikke no info! Si ifra viss du finner ut mer da! Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Dette tar seg opp da, 45 brukere.. Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Wow, dette tilbudet ass... Jeg tror jeg er nødt til å spørre pappa om julegave på forhånd, så jeg og kan se windows i fotball vision! Lenke til kommentar
shahin Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) Wow, for et tilbud. Man må være dum i pappen for å ikke kjøpe denne, denne slår jo det meste av lcd skjermer som uansett har ghosting og sånn skit jeg har hørt rykter om i alle år. Jeg tror jeg bestiller 3stk med en gang! Før hadde jeg bare råd til 1stk, men med denne kraftige nedsettelsen får jeg endelig råd til å spille CS i triple screen. Go hardware.no Endret 10. desember 2003 av shahin Lenke til kommentar
Rash Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 bare lurer..hardwarebutikken..det har ikke noe med hardware.no å gjøre vel?? Er det samme folka eller hva? noen som vet? Greit tilbud forresten, men det slo ikke det i går.. GOD JUL PEOPLE! Lenke til kommentar
shahin Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) bare lurer..hardwarebutikken..det har ikke noe med hardware.no å gjøre vel?? Er det samme folka eller hva? noen som vet? Ingenting å gjøre med hw.no nei God jul Endret 10. desember 2003 av shahin Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Wow, for et tilbud. Man må være dum i pappen for å ikke kjøpe denne, denne slår jo det meste av lcd skjermer som uansett har ghosting og sånn skit jeg har hørt rykter om i alle år. Jeg tror jeg bestiller 3stk med en gang! Før hadde jeg bare råd til 1stk, men med denne kraftige nedsettelsen får jeg endelig råd til å spille CS i triple screen. Go hardware.no Er dette ironi? Lenke til kommentar
Rash Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 ok.. noen som vet om noen andre sider som har kjekke julekalender tilbud. (tenker da ikke på kamera/laptop, men pc komponenter) tomshardware kanskje..hmm Lenke til kommentar
shahin Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) Wow, for et tilbud. Man må være dum i pappen for å ikke kjøpe denne, denne slår jo det meste av lcd skjermer som uansett har ghosting og sånn skit jeg har hørt rykter om i alle år. Jeg tror jeg bestiller 3stk med en gang! Før hadde jeg bare råd til 1stk, men med denne kraftige nedsettelsen får jeg endelig råd til å spille CS i triple screen. Go hardware.no Er dette ironi? Er DETTE ironi? Er det ikke lov å digge CRT nå som all denne lcd hypen er skapt? Jeg sier bare løp og kjøp til alle, man må være rimelig "spesiell" for å ikke kjøpe etter et så kraftig prisfall. Og alle vet det kommer til å ta måneder før vi ser denne drømmeskjermen til denne prisen igjen God jul Endret 10. desember 2003 av shahin Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Dette tar seg opp da, 45 brukere.. 60 bruker(e) leser dette emnet (37 gjester og 0 anonyme brukere) Jaja. Hadde det bara vært 21" eller større så. Happy med den 19" eg har noe. Veritas sin klage har herved blitt fremmet Lenke til kommentar
Rash Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Wow, for et tilbud. Man må være dum i pappen for å ikke kjøpe denne, denne slår jo det meste av lcd skjermer som uansett har ghosting og sånn skit jeg har hørt rykter om i alle år. Jeg tror jeg bestiller 3stk med en gang! Før hadde jeg bare råd til 1stk, men med denne kraftige nedsettelsen får jeg endelig råd til å spille CS i triple screen. Go hardware.no Er dette ironi? Er DETTE ironi? Er det ikke lov å digge CRT nå som all denne lcd hypen er skapt? Jeg sier bare løp og kjøp til alle, man må være rimelig "spesiell" for å ikke kjøpe etter et så kraftig prisfall. kanskje DETTE!? Lenke til kommentar
Cthulhu Dawn Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Sjekk julekalenderen på PSdata da folkens! Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Wow, for et tilbud. Man må være dum i pappen for å ikke kjøpe denne, denne slår jo det meste av lcd skjermer som uansett har ghosting og sånn skit jeg har hørt rykter om i alle år. Jeg tror jeg bestiller 3stk med en gang! Før hadde jeg bare råd til 1stk, men med denne kraftige nedsettelsen får jeg endelig råd til å spille CS i triple screen. Go hardware.no Er dette ironi? Er DETTE ironi? Er det ikke lov å digge CRT nå som all denne lcd hypen er skapt? Jeg sier bare løp og kjøp til alle, man må være rimelig "spesiell" for å ikke kjøpe etter et så kraftig prisfall God jul hehe utrolig bra mvh nerd-light Lenke til kommentar
Rash Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 slik jeg ser det er det en billig skjerm..men det kan være bare meg...skjermen er ikke satt ned mange hundrelappene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå