Gå til innhold

Julekalender 2003 dag 11

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ka koster skjermen til vanlig da?

Mvh.

AMD-GNom

1399 mener jeg.

Da er det ikke så VELDIG bra tilbud da... sparer 100kr...

1399,- er også tilbud.. såkalt åpningstilbud.. men skjermen koster nok uansett godt under 2000,-.. finner absolutt ingen info om denne skjermen via google.. kun franske sider tror jeg det er... noen som har sett merket før?

Lenke til kommentar
EDIT: Holly makaroni 5 innlegg kl.00.09. Hmm, har jeg en anelse om at dette er det mange som følger med på? :p

20 bruker(e) leser dette emnet (5 gjester og 0 anonyme brukere)

Er tydeligvis litt poppis ja.

edit: 28 bruker(e) leser dette emnet (9 gjester og 0 anonyme brukere), 8 mer på 5 sek...

Igår var det 62 brukere ca 00.05 ;)

Sjekk tilbud på barbara.no Fet som ******, har vurdert å spare til en sånn før. http://www.barbara.no/art.php?artikkelid=4221

Lenke til kommentar
1600x1200 i 75 Hz var vel extremt lite......den som sitter med det får nok problemer med øynene og huet etter en liten stund :yes:

75 hz er kanskje lite på så stor oppløsning, men hvem kjører så stor oppløsning på så liten skjerm? Er ikke 1280*1024 normalt på den ?

kjører forøvrig 75 hz på min på 1152*864, kan sitte lenge lenge å se på den uten å få ondt i øynene

Lenke til kommentar
Ka koster skjermen til vanlig da?

Mvh.

AMD-GNom

1399 mener jeg.

Da er det ikke så VELDIG bra tilbud da... sparer 100kr...

1399,- er også tilbud.. såkalt åpningstilbud.. men skjermen koster nok uansett godt under 2000,-.. finner absolutt ingen info om denne skjermen via google.. kun franske sider tror jeg det er... noen som har sett merket før?

Jeg finner heller ikke no info! Si ifra viss du finner ut mer da!

Lenke til kommentar

Wow, for et tilbud. Man må være dum i pappen for å ikke kjøpe denne, denne slår jo det meste av lcd skjermer som uansett har ghosting og sånn skit jeg har hørt rykter om i alle år. Jeg tror jeg bestiller 3stk med en gang! :)

Før hadde jeg bare råd til 1stk, men med denne kraftige nedsettelsen får jeg endelig råd til å spille CS i triple screen. Go hardware.no :thumbup:

Endret av shahin
Lenke til kommentar
Wow, for et tilbud. Man må være dum i pappen for å ikke kjøpe denne, denne slår jo det meste av lcd skjermer som uansett har ghosting og sånn skit jeg har hørt rykter om i alle år. Jeg tror jeg bestiller 3stk med en gang! :)

Før hadde jeg bare råd til 1stk, men med denne kraftige nedsettelsen får jeg endelig råd til å spille CS i triple screen. Go hardware.no :thumbup:

Er dette ironi?

Lenke til kommentar

Før hadde jeg bare råd til 1stk, men med denne kraftige nedsettelsen får jeg endelig råd til å spille CS i triple screen. Go hardware.no  :thumbup:

Er dette ironi?

Er DETTE ironi?

Er det ikke lov å digge CRT nå som all denne lcd hypen er skapt?

Jeg sier bare løp og kjøp til alle, man må være rimelig "spesiell" for å ikke kjøpe etter et så kraftig prisfall. Og alle vet det kommer til å ta måneder før vi ser denne drømmeskjermen til denne prisen igjen :)

God jul :xmas:

Endret av shahin
Lenke til kommentar

Før hadde jeg bare råd til 1stk, men med denne kraftige nedsettelsen får jeg endelig råd til å spille CS i triple screen. Go hardware.no  :thumbup:

Er dette ironi?

Er DETTE ironi?

Jeg sier bare løp og kjøp til alle, man må være rimelig "spesiell" for å ikke kjøpe etter et så kraftig prisfall.

kanskje DETTE!? :wow:

Lenke til kommentar

Er dette ironi?

Er DETTE ironi?

Jeg sier bare løp og kjøp til alle, man må være rimelig "spesiell" for å ikke kjøpe etter et så kraftig prisfall :)

God jul :xmas:

:laugh: hehe utrolig bra :laugh:

:thumbs:

mvh nerd-light

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...