AnonymDiskusjon Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 Tenkte å lodde stemningen litt på følgende problemstilling. Jeg og kona mi har vært sammen en "mannsalder", er trygge på og åpne med hverandre om hva vi ønsker. Vi har i lang tid snakket om å krydre sexlivet vårt ved å involvere en ekstra mann eller kvinne, og vi er enig om at dette er noe vi i prinsippe er enig om at vi vil utforske. Siden ingen av oss er helt komfortable med å dra på klubb, møtes gjennom kontaktannonser etc. har det så langt blitt med fantasien. Vi har begge noe erfaring med trekant, men hver for oss og det er lenge siden. På en fest hos noen venner av oss i helga har det imidlertid vært noe utvikling. Det startet som en litt spøkefull kommentar med et vennepar av oss, men det skulle vise seg at de hadde noe erfaring på området og kunne være keen på å prøve. Ingenting skjedde, men fra vår side er interessen helt klart der. Det virker som om alle er på samme sted. Vi er alle (forholdsvis) voksne mennesker, kjemien virker god og alle virker enige om at dette bare er krydder og lek. Så kommer problemstillingen. Jeg er overhode ikke redd for at dette skal skade forholdet mellom meg og min kone. Ingen av oss er sjalu av oss, jeg og min kone er trygge på hverandre og forholdet vårt. Det som imidlertid bekymrer meg litt er hva som vil skje med forholdet til våre venner om vi bestemmer oss for å gå videre med dette og et møte skulle vise seg å ikke bli noen suksess. Dårlig seksuell kjemi kan være kleint nok om det er med en random ONS, og jeg ønsker å opprettholde venneforholdet. Noen der ute med erfaringer rundt dette? Moralisering og tilbakemeldinger om hvor farlig dette kan være for vårt parforhold trengs ikke, dette er gjennomanalysert allerede Anonymous poster hash: 316f3...70a Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 (endret) Jeg snakker ikke med erfaring her, men er snev av selvinnsikt; Vi hadde et kjennepar hvor vi diskuterte dette men han trakk seg. Jeg kunne lett hatt eksperimentell sex med venner og latt det bli med det uansett utfall. Men siden folk flest reagerer helt irrasjonelt ville jeg tatt forbehold om det - altså jeg og dama hadde sammen blitt enige på forhånd at dersom noen følte noe funky så kuttet vi kontakt med paret. Vi er viktigst for hverandre og respekterer et ønske om å kutte kontakten uansett hvor bagatellmessig grunnlaget skulle vært Endret 7. januar 2018 av Invader Zim 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg