faidroz Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 Finnes det dingser på markedet i dag som er skreddersydd for å overføre bilde trådløst fra skjermkortet til skjermen? Er dette i så fall gode løsninger, eller bør jeg holde meg til den 10m lange skjermkabelen jeg har nå (den begynner å plage meg litt)? Lenke til kommentar
shahin Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 Sorry, har ikke svar på spørsmålet ditt, men jeg lurte på om du er fornøyd med 10m skjermkabelen? Jeg skal bestille 2x5m eller 2x10m, vet ikke om 10m skjermet vga kabel har no bra bilde. Lenke til kommentar
faidroz Skrevet 2. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2002 Det greieste er vel å finne ut hvor mye du trenger. Hvis du ikke trenger 10m så er det liten vits i å kjøpe det. Det går fort med en del metere når kabelen skal strekkes langsmed vegger og slikt, dog. Jo lengre kabel desto større sjangse for forstyrrelser o.l. i bildet. Jeg har ingenting å utsette på bildekvaliteten hos meg. Nå bruker jeg jo en gammel skjerm og bruker maskinen til lydopptak, så jeg er kanskje ikke så kresen på det området. Lenke til kommentar
Nasams Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Det smarteste er å ha en lang kabel. Det funker ihvertfall ikke noe særlig å koble 2 korte kabler for å få en lang. Min erfraring med det er _MYE_ skygge på skjermen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå