Smedsrud Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 Du vil aldri glemme igjen bagasje med autonome «Puppy 1»Denne kofferten følger deg som en hund Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 Stilig, men hvor mye vekt og plass tar alle sensorer, batterier og motorer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 (endret) Fin måte å treffe folk på. "Beklager at kofferten min kjørte over foten din, den er ikke helt tam" Endret 7. januar 2018 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Behram Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 Har de glemt hvilken verden vi lever i? Kommer til å bli stjålet veldig raskt og kan i tillegg være en terrorfare på flyplasser. Tviler på om de i det hele tatt blir tillatt brukt der. 1 Lenke til kommentar
PosseSandboe Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 Har de glemt hvilken verden vi lever i? Kommer til å bli stjålet veldig raskt og kan i tillegg være en terrorfare på flyplasser. Tviler på om de i det hele tatt blir tillatt brukt der. Kan du utdype hvorfor jeg bør engste meg mer for terrorisme hvis jeg ser en selvkjørende koffert bak en person, i forhold til en koffert med håndtak? Statistisk sett har de fleste koffertbomber til nå ikke vært selvkjørende. 2 Lenke til kommentar
EmAw Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 Hmm... jeg veit ikke helt hvordan det fungerer, men har ikke bomber blitt kamuflert som batteri før? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 Ikke lenge til det blir forbudt med batterier på flyene Har hørt om flere som ikke har fått med seg dingser med batterier ombord (F.eks. Boosted Board) 1 Lenke til kommentar
Zitrus Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 For noe ubrukelig dritt. Her er det heller ingenting å melde da kofferter som følger etter deg har eksistert i mange tiår, bedre kjent som trillebag. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 (endret) På tide det blir slutt med bomber i bagasjen. Denne følger eieren .......................! Endret 8. januar 2018 av sveinsel Lenke til kommentar
Merko Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 Ikke lenge til det blir forbudt med batterier på flyene Har hørt om flere som ikke har fått med seg dingser med batterier ombord (F.eks. Boosted Board) Det er pga batteritypen som blir brukt, utgjør en brannfare. Lenke til kommentar
KjellG Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 30-40 år gamle ideer fra ZTH og Petter Gran Jansen er gjenfødt. Lenke til kommentar
Hegle Tandstad Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 Fin måte å treffe folk på. "Beklager at kofferten min kjørte over foten din, den er ikke helt tam" Problemet er vel ikke å treffe folk når man er ute og reiser. Problemet er vel at man treffer for mye folk. 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 Har de glemt hvilken verden vi lever i? Kommer til å bli stjålet veldig raskt og kan i tillegg være en terrorfare på flyplasser. Tviler på om de i det hele tatt blir tillatt brukt der. Du snakker om den verdenen der folk ikke stjeler ting for fote, og det stort sett går greit? Joa, den verdenen husker jeg. Produktet derimot virker mer som en gimmick enn noe annet. AtW Lenke til kommentar
Magnetmannen Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 Stilig, men hvor mye vekt og plass tar alle sensorer, batterier og motorer? Tipper rundt 3 kilo. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 7. mai 2018 Del Skrevet 7. mai 2018 Lol. Maker of smart luggage goes out of business after airlines ban bags with built-in batteries Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå