AnonymDiskusjon Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 Jeg har et problem, kvinner gidder aldri å bli kjent med meg. Så jeg møter sjeldent kvinner. Har dere noen tips? Er det noen situasjoner, fritidsaktiviteter og slikt der det er lett å bli kjent med noen? Om de bare blitt kjent med meg vet jeg at de hadde blitt ville, ikke bare av forelskelse, men også i trusa. Anonymous poster hash: 45b85...8d6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 ja riktig... "Om de bare blitt kjent med meg vet jeg at de hadde blitt ville, ikke bare av forelskelse, men også i trusa". Derfor. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2018 Bare trykk opp en t-skjorte med "Best fuck on earth" på brystet. Funker fjell. Anonymous poster hash: f6065...53d 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg Styrmann Smisk Skrevet 7. januar 2018 Populært innlegg Del Skrevet 7. januar 2018 14 Lenke til kommentar
Populært innlegg Styrmann Smisk Skrevet 7. januar 2018 Populært innlegg Del Skrevet 7. januar 2018 11 Lenke til kommentar
DirekteDemokrati Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 Ikke prøv så hardt. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 (endret) Jeg gikk en gang inn i jentegarderoben, dessverre var alle nakne og kunne derfor ikke bli ville i trusene. Ellers er jeg sikker på at de ville blitt forelsket. ...nå har jeg meldt meg inn i brigdeklubb. Endret 7. januar 2018 av Dr. Brodsky 1 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 Selvbilde er det iallefall ikke noe i veien med. Lenke til kommentar
xDominiel Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 "Gidder aldri" Err, er du sikker på at du har puttet så mye effort inn selv? Om de bare blitt kjent med meg vet jeg at de hadde blitt ville, ikke bare av forelskelse, men også i trusa. Anonymous poster hash: 45b85...8d6 Narssisisme er ikke akkurat det folk generelt er ute etter i en partner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 Trond Giske ser etter ny jobb, kanskje han kommer tilbake som coach for kåte gutter med variabel selvtillit. Det blir ikke billig, men resultatene er garantert. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 Om de bare blitt kjent med meg vet jeg at de hadde blitt ville, ikke bare av forelskelse, men også i trusa. Anonymous poster hash: 45b85...8d6 Kanskje problemet ligger her? Av og til er det greit å være ydmyk og slikt... 1 Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 Jeg har et problem, kvinner gidder aldri å bli kjent med meg. Om de bare blitt kjent med meg vet jeg at de hadde blitt ville, ikke bare av forelskelse, men også i trusa. Anonymous poster hash: 45b85...8d6 Disse to setningene er en selvmotsigelse. Den første er passiv og svak, i.e., du venter på at jentene skal bli kjent med deg eller at ting bare skal skje. Det er DU som må bli kjent med de og vise de hvem du er og at du faktisk eksisterer. Hadde du faktisk hatt holdningen og selvtilliten som den nederste setningen tilsier, så hadde du ikke hatt noen problemer med dette. Da hadde du snakket med alle attraktive kvinner du møtte på og gjort et fremstøt. I grove trekk: 1. Se kvinne. 2. Snakk med kvinne. 3. Flørt eller ha en seksuell undertone. Enten med en gang eller litt senere. 4. Fortell at du har lyst å treffe henne igjen eller spør henne ut på noe. Gi gjerne et kompliment eller noe som viser at du ser på henne som noe annet enn en venn. 5. Bli bedre kjent. Øk fysisk kontakt gradvis frem til et kyss. Hvor treffer man kvinner? Overalt. Bor du i en bygd med 200 personer: flytt til en by. Har du lite erfaring kan det være en fordel å delta på aktiviteter, gå ut på byen eller lignende, men kvinner treffer du stort sett overalt. Det er bare snakk om å åpne kjeften når du ser en. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2018 Her var det mye mobbing og lite hjelp. Jeg synes det nesten er kriminelt at ingen kvinner får sjansen til å bli i lag med meg. De hadde blitt så fryktelig lykkelige Anonymous poster hash: 45b85...8d6 Lenke til kommentar
OleNord Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 (endret) Du burde berre putte deg selv i situasjoner der du møter folk. Endret 7. januar 2018 av OleNord Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 Her var det mye mobbing og lite hjelp. Jeg synes det nesten er kriminelt at ingen kvinner får sjansen til å bli i lag med meg. De hadde blitt så fryktelig lykkelige Anonymous poster hash: 45b85...8d6 det er ganske mye help i denne tråden egentlig, du ser det bare ikke, ikke så merkelig egentlig. Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 Mistenker sterkt at du er et troll, men la gå for den kollektive interessen. Du kan være tjent med å lese litt om Meads speilingsteorier. Årsaken til mitt forslag, forutsatt at du er helt ekte, er at du synes å svikte i å betrakte deg selv helt nøytralt. Lenke til kommentar
raytrails Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 Her var det mye mobbing og lite hjelp. Jeg synes det nesten er kriminelt at ingen kvinner får sjansen til å bli i lag med meg. De hadde blitt så fryktelig lykkelige Anonymous poster hash: 45b85...8d6 Kanskje du skal registrere deg i stedet for å gjemme deg bak et anonymt navn - kanskje du blir tatt litt mer seriøst da. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2018 For å faktisk prøve å se ting fra din side, så kan jeg si at jeg kjenner meg litt igjen. Jeg trenger også at jenter faktisk gir meg en sjanse til å vise hvem jeg er. Jeg er fysisk attraktiv, har bra ansikt og er til tider veltrent. Men jeg framstår som lettere sosialt tilbakestående. Har kanskje hatt ett eller to one night stands i løpet av mitt 27 år lange liv, og noen korte flørter som ikke blir til noe mer. Derimot har jeg vært i 4 langvarige, ganske solide kjærlighetsforhold. Når jenter blir kjent med meg så ser de at jeg faktisk ikke er helt tilbakestående, men en uvanlig, rar og tidsvis morsom person. Med andre ord, om jenter hadde gitt også meg en sjanse ville jeg tilbydd masse gøy og spontane opplevelser. Men førsteinntrykket er en sjenert merkelig fyr, så jeg prøver å bli kjent med folk før jeg prøver meg. Da går det som regel greit. Moralen er, ikke prøv deg på noen, det kommer av seg selv om du virkelig er så bra som du sier, og om man bare henger med noen jenter ofte nok. Anonymous poster hash: 51319...023 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå