HelenaN Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 Takk alle for enda et hyggelig fototreff! Årets förste og brr, for et vär vi fikk: Her er noen av mine bilder: 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 Fine bilder!! Kjekt at det er plasser i Norge hvor det fremdeles er Akam treff. Der jeg bor er det ikke noe av dette, så det er noe jeg savner å ha muligheten til.. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 6. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2018 Mange takk for hyggelig kommentar! Ja, det er veldig synd at det bare er her i Trondheim det fortsatt er liv i fototreffene. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 Jeg er veldig glad for fototreffene i alle fall! For et hyggelig treff til tross for værutfordringer! Bildene dine viser virkelig snøværet, Helena! Morsomt å se oss nedsnødd også. Jeg liker veldig godt nr 6, 7, og 8 med gode detaljer i alt det hvite. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 Her er mine bidrag: 1. Fornøyd Fritz: 2. På rekke og rad: 3. Rundballer 4. Rød låve 5. Strå 6. Tiddeli bom 7. Før neste byge Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 7. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2018 Stemningsfulle bilder Linepusle! Liker spesielt det med Fritz (sjarmerende motiv og fin komposisjon med huset i bakgrunnen) og nr 7. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 Fine bilder!! Kjekt at det er plasser i Norge hvor det fremdeles er Akam treff. Der jeg bor er det ikke noe av dette, så det er noe jeg savner å ha muligheten til.. Enig! Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 (endret) Takk for årets første treff med heftig snøvær og hyggelig besøk på Klæt cafe. Flotte bilder av snøværet Helena! Liker 3, 10, 11 og 12. Fin komposisjon og svart hvitt toner. Linepulse, liker 1 - flott portrett, 2 og 6 - fine linjer og SH toner. Endret 7. januar 2018 av krøllx Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 (endret) Her er mine bilder: 1 - stille før stormen 2 - følger stien 3 - monolens 4 - monolens 5 - hvorhen stien fører 6 - allé 7 - det snør 8 - the yellow house 9 - heftig snøbyger 10 - slik endte fotoekspedisjonen Endret 7. januar 2018 av krøllx Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 (endret) Snøvær kan gi veldig fine bilder, ja, og svart-hvitt passer godt. Både Helena og Krøllx har fått fram det mystiske i naturen når den pakkes inn i snø, enten det gjelder landskap eller detaljer. Vi ble jo pakket inn i snølandskapet vi også. Krøllx: Bilde 1 er flott komponert. Bilde nr 6 og 10 er ellers mine favoritter. Det siste er jo et morsomt minne. Endret 7. januar 2018 av Linepusle Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 (endret) Takk for en spennende fototur gjennom et snøstorm. Vår opprinnelig plan var å fotografere isen langs Gaula, men desverre dekket nysnøen til isen. Så da ble det mer landskapfoto. Jeg vurderer sterkt å skaffe meg en værtett kamera, kansje en brukt E-M5 m1. Jeg liker spesiellt disse bilder som dere har postet: KrøllX: 1,2,5, Linepusle: 3,4,7 Helena: 0,4,6, 9 , 12 1 2 3 4 5 6 Endret 7. januar 2018 av RambaZamba Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 8. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2018 krøllx, fine vinterbilder du også. Liker spesielt godt de du tok med monolens. Nr 9 og 10 ble veldig fine og stemningsfulle. Liker også godt nr 1. RambaZamba, mine favoritter er nr 1, 3 og 5. Enig, det er litt skummelt med så mye snø på på fotoutstyret, men min A7 ble flere ganger drenkt av saltvann når vi var ute i stormen 2015, og har blitt våt mange ganger etter det (A7II også) og funker fortsatt perfekt. Mulig at jeg bare vært heldig, men nå tør jeg å stole litt mer på at det går greit. Jeg var ved Gaula i begynnelsen av mars ifjor og da var det mye fin is. Evt. kunne vi prøve igjen om en par måneder. Høsten er som sagt også en fin tid i det området. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 RambaZamba, mine favoritter er 2 og 6, og 5 som har fine fargetoner i bakgrunnen og de snødekkete isformasjonene i forgrunnen. Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 Hei, Vi var på Gaula Delta siste Sønndag og det var perfekt, både isen og solen. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 17. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2018 (endret) Ser herlig ut! Vi tok en skjöytetur på Jonsvatnet og det var også nydelig. Glemte å spöre hvor dere var. Kjörte dere inn ved brua der vi var forrige helga? Endret 17. januar 2018 av HelenaN Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 17. januar 2018 Del Skrevet 17. januar 2018 Vi var ved Leinøra, Gesetzte Markierung bei Trondheim https://goo.gl/maps/f96m5K12SoD2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå