Gå til innhold

Hvordan selge en Surface Pro 4?

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å selge min Surface Pro 4, fordi jeg vil gå til innkjøp av en Surface Book 2. Jeg har sett på Finn.no, men ser der at andre har ligget der lenge uten å bli solgt. Hvor tror dere vil være det beste stedet å få solgt en brukt Surface Pro 4? Må jeg rett og slett finne noen jeg kjenner som kanskje vil kjøpe? Er det noen i det hele tatt kjøper bærbare PCer brukt?

Vet noen eventuelt om steder jeg kan "bytte inn" min gamle PC ved kjøp av ny?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde en Surface 2 da jeg kjøpte min Surface 4. Fikk solgt min Surface 2 til en helt ok pris på finn.no jeg. Men timing har nok litt å si. Å selge så rett etter jul kan være lurt. En del som fikk penger og er ute etter å shoppe, noen som ikke fikk Surfacen de ønsket seg og har lyst til å kjøpe en selv.

Lenke til kommentar

Jeg hadde en Surface 2 da jeg kjøpte min Surface 4. Fikk solgt min Surface 2 til en helt ok pris på finn.no jeg. Men timing har nok litt å si. Å selge så rett etter jul kan være lurt. En del som fikk penger og er ute etter å shoppe, noen som ikke fikk Surfacen de ønsket seg og har lyst til å kjøpe en selv.

Kan også slå tilbake i form av at mange kanskje svidde av masse penger på gaver, black friday eller juleshopping/salg, og nå kommer regningene på rad og rekke. Jeg bare tenker at luksusfellen har ikke vært i så mange år uten grunn, og jeg har ofte tenkt at høytider er perioden folk flest er blakk som en kirkerotte :)

Lenke til kommentar

Kan også slå tilbake i form av at mange kanskje svidde av masse penger på gaver, black friday eller juleshopping/salg, og nå kommer regningene på rad og rekke. Jeg bare tenker at luksusfellen har ikke vært i så mange år uten grunn, og jeg har ofte tenkt at høytider er perioden folk flest er blakk som en kirkerotte :)

Sant nok. Det vil jo alltid være et sjansespill. Men er jo ikke akkurat så mye til sjanse å ta da. Verste som kan skje er vel at man ikke får solgt.

Lenke til kommentar

Tusen takk for svar! Jeg har ikke planer om å få mest mulig for den, bare en liten slant som hjelper meg litt til neste kjøp. Kan legge til at det er en i5, 256GB, 8GB m/TypeCover. Hvis noen har tips om pris er det svært behjelpelig :) Tenkte kanskje rundt 7k, som er halv pris i forhold til da jeg kjøpte den for to år siden.

Lenke til kommentar

Tusen takk for svar! Jeg har ikke planer om å få mest mulig for den, bare en liten slant som hjelper meg litt til neste kjøp. Kan legge til at det er en i5, 256GB, 8GB m/TypeCover. Hvis noen har tips om pris er det svært behjelpelig :) Tenkte kanskje rundt 7k, som er halv pris i forhold til da jeg kjøpte den for to år siden.

Sikkert ikke dumt å starte der, men være forberedt på å kanskje gå ned til 5k om nødvendig for å få solgt den. Om du uansett ikke bruker den, vil jo enhver slik inntekt på salg av den egentlig være interessant. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...