Leif Olsson Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 Mot lysere tider Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 "Mot lysere tider" Men mørketiden byr absolutt på særegne fotografiske kvaliteter. Utsøkt motiv med sterke kontraster og fint lys, ikke bare på himmel, men også på hav og landskap. Det er vel Senja vi ser til venstre og Grytøya helt til høyre. Skulle jeg peke på svakheter her må det være at jeg synes du har fått litt mye støy i bildet. Ellers, som sagt, et dramatisk og fint motiv. Hilsen Oddvar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 6. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2018 "Mot lysere tider" Men mørketiden byr absolutt på særegne fotografiske kvaliteter. Utsøkt motiv med sterke kontraster og fint lys, ikke bare på himmel, men også på hav og landskap. Det er vel Senja vi ser til venstre og Grytøya helt til høyre. Skulle jeg peke på svakheter her må det være at jeg synes du har fått litt mye støy i bildet. Ellers, som sagt, et dramatisk og fint motiv. Hilsen Oddvar Takk Oddvar før kommentar. Enig, mørketiden byr på særegne fotografiska kvaliteter. God helg ! Mvh Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 6. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2018 "Mot lysere tider" Men mørketiden byr absolutt på særegne fotografiske kvaliteter. Utsøkt motiv med sterke kontraster og fint lys, ikke bare på himmel, men også på hav og landskap. Det er vel Senja vi ser til venstre og Grytøya helt til høyre. Skulle jeg peke på svakheter her må det være at jeg synes du har fått litt mye støy i bildet. Ellers, som sagt, et dramatisk og fint motiv. Hilsen Oddvar Takk Oddvar før kommentar. Enig, mørketiden byr på særegne fotografiska kvaliteter. God helg ! Mvh Leif Er Senja og Grytøya til helt høyre. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 Det er litt mye støy i bildet. Du kunne jo godt ha gått ned betraktelig på ISO her, for du har jo 1/350sek lukkertid. For bortsett fra det, så er det jo et nydelig lys og et fint motiv. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 Nydelige vinterdager ? Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 Enig med Oddvar og Helene. Du har jo gjort det bevisst mørkere med -1 i exposure bias.. Min erfaring er at manuell innstilling gir best resultat i "mørketiden". Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 7. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2018 Thanks for comments Helene, Torhild og Gunnar. Er tatt for hand og ikke med stativ og lavere iso då. Ha en fin søndag ! Mvh Leif " stille " uten støy Lenke til kommentar
QZUZOWR4 Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 Støy eller ikke støy jeg syns dette er et FLOTT BILDE. mvh Keshav Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 8. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2018 Støy eller ikke støy jeg syns dette er et FLOTT BILDE. mvh Keshav Takk før hyggelig kommentar Keshav. Jeg var ute etter det dramatiske i bilde, og då er lit støy ok. Mvh Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg