Krig og fred Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 Kondomer som er litt for store gjør jobben synes jeg. Trangere kondomer=mer følelse. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Kondomer som er litt for store gjør jobben synes jeg. Trangere kondomer=mer følelse. Og i begge tilfeller øke sjansen for at kondomet sprekker og at det øker sjansen for smitte og graviditet? Bruk kondomer som passer penis størrelsen sin! Det lages flere typer, gå heller for ekstra tynne/tykke ettersom hva man ønsker å ha. Ref f.eks mine linker til tykke tidligere. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Dropp tullerådene om ulike typer kondomer. Det du må gjøre er å lære deg å få flere orgasmer under et samleie - uten å ejakulere (multiorgasmer). På den måten kan du holde deg hard og i praksis holde på så lenge du orker. https://www.nateliason.com/multiple-orgasms-men/ Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Ta to utenpå hverandre. Ikke gjør det! Det dannes friksjon mellom kondomene, og det gjør at de vil sprekke! Det blir flaut! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg