Ung Spiller Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Hei, på en taxfree-kvittering står det: Flight/Dest: ARG 77 ,ARR ,AL Hva vil dette bety? Kvitteringen er fra Oslo lufthavn forresten Takk Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 ARG er koden til Aerolíneas Argentinas (på samme måte som NAS er Norwegian). 77 er nummeret på ruten og ARR er kortnavnet til flyplassen D. Casimiro Szlapelis Airport i Argentina mens AL er jeg litt usikker på. Lenke til kommentar
marfo83 Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 Det hørtes veldig rart ut, så lenge Aerolinas Argentinas ikke flyr på OSL, og jeg ikke klarer å finne ut at de har en flight med nummer 77. Hvor fløy du til/fra? Lenke til kommentar
Ung Spiller Skrevet 7. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2018 Hakke vært noen steder jeg, pappa kjøpte en skjorte til meg på taxfree, og på kvitteringen stå det slik Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 Da vet du hvor pappa har vært. Lenke til kommentar
Ung Spiller Skrevet 7. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2018 Da vet du hvor pappa har vært. Lite sannsynlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå