PgUp Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 HVA? Mener du virkelig at politikere som folket har mistet tillit til får lov til å fortsette? Nei?Så TSG er nå sparket ut av regjeringen og stortinget? Nei? Lenke til kommentar
skripis Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 All makt til den fjerde statsmakt! Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 All makt til den fjerde statsmakt!De som desperat forsøke å bagatellisere, dysse ned, overse, ... denne saken? 1 Lenke til kommentar
skripis Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 All makt til den fjerde statsmakt!De som desperat forsøke å bagatellisere, dysse ned, overse, ... denne saken? De som red bølgen av motstand mot Giske. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 Personlig mener jeg historien om Grande virker svært lite troverdig. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 Hvilken historie, den som Grande forteller eller den da 17 år gamle guttens historie som underbygges av mange vitner som var tilstede? 6 Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 Hvilken historie, den som Grande forteller eller den da 17 år gamle guttens historie som underbygges av mange vitner som var tilstede? Vitner som er frimurere... Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 Aha, vi er der altså. Jeg regnet med det var noe sånt du mente. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 Det høres unektelig ut som en merksnodig hendelse ( når man ser for seg Grande i den), men hun har vel selv erkjent at det skjedde, så.. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 Tror dere denne saken kommer til å påvirke Grandes stemmegivere under neste valg? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 (endret) Tror dere denne saken kommer til å påvirke Grandes stemmegivere under neste valg? Nei. Den kollektive hukommelse er kort, også blant Venstrevelgere, og det er lenge til neste valg. Nå red hun den av på landsmøtet uten kritikk, fikk stoppet kjeften på Raja og det er slutten på historien. Det kan selvsagt hende at noen i kulissene har interesse av å holde den varm en stund til, men ikke 3 år. Hytteturen til Borten Moe har overtatt for bryllupet hans i media nå, og dett var dett... Geir Endret 23. april 2018 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Markedsfundamentalisten Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 Nå red hun den Ja, og det bildet klarer ikke folk å få ut av hodene sine, selv ikke Venstre-folk. 4 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 (endret) Nå red hun den Ja, og det bildet klarer ikke folk å få ut av hodene sine, selv ikke Venstre-folk. Nå er jeg ikke Venstremann lenger, men: Hvor lenge jeg kommer til å ha det bildet i hodet vet jeg ikke. Men jeg hadde ikke noe problemer med bildet i utgangspunktet. Sex mellom samtykkende mennesker i lovlig alder er helt greit for meg. Det er alt som skjedde etterpå jeg reagerer på, ikke rideturen i seg selv... Geir Endret 23. april 2018 av tom waits for alice 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg blinc Skrevet 26. april 2018 Populært innlegg Del Skrevet 26. april 2018 15 Lenke til kommentar
Nyidag Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 Godt det var en gutt og ikke en sau uansett er hele greia kvalmt. Jeg stemmer IKKE venstre og heller ikke SP etter den siste saken der. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 Jeg stemmer IKKE venstre og heller ikke SP etter den siste saken der. Stemte du Venstre eller SP før de sakene da? Geir Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 Jeg har stemt venstre de 2 siste valgene, etter at en ser hvordan partiet har håndtert denne saken kjenner jeg vertfall på at jeg blir svært betenkt på å stemme på de igjen ved neste valg med mindre handlinger utover å børste alt under teppet og håpe at det forsvinner av seg selv blir gjort. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 Jeg har stemt venstre de 2 siste valgene, ... Jeg stemte ikke Venstre denne gangen, men de foregående 6 gangene. Er litt glad for at jeg forlot partiet på grunn av politiske uenigheter og slapp å måtte vurdere det på grunn av politikeres fyllefester... Geir Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 Venstre er et av de partiene jeg har stemt mest på også, men det er en tid siden nå. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 Har også stemt på Venstre tidligere (senest ved siste valg) Usikker på om jeg vil dømme hele partiet på grunn av en persons handlinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå