Gå til innhold

Grandes omgang i åkeren med 16 åring

Gjest Slettet+3124

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gutten slet ikke i ettertid[..]

Feil. Hendelsen er noe som har ført til at personen har følt seg mobbet, og det har tydelig preget vedkommende.

Synes oppriktig synd på karen jeg. (og nei da tenker jeg ikke på at TSG er litt smårund av seg)

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/3jE03L/to-bekymringsmeldinger-om-trine-skei-grande-sendt-til-erna-solberg

En kvinnelig gjest som var på festen, har nå sendt et bekymringsbrev til statsminister Erna Solberg.

«Jeg er en av mange som var til stede sammen med Trine Skei Grande i 2008. Jeg var edru og var svært sjokkert over fremgangsmåten hennes”, skriver hun i brevet.

Kvinnen varsler Solberg om at hun tok kontakt med Grande i 2013, da Grande uttalte seg offentlig i en sak, hvor en annen politiker kom i søkelyset for uønsket atferd:

«Jeg fikk aldri denne saken ut av hodet mitt. Derfor sendte jeg i 2013 vedlagte brev til Grande. Hun svarte med et spørsmål om hun kunne få snakke med meg på telefon. Grande sa til meg at hun trodde jeg var en som ville henne vondt, men skjønte at det ikke var min mening. Hun fortalte at det ikke var en voldtekt, men frivillig. Det stolte jeg på».

• Liker 1
Lenke til kommentar

"Statsministeren ringte meg etter det, og ville høre min versjon. Den fikk hun. Jeg sa at jeg tror det kanskje hadde stilt seg annerledes hvis det var en mannlig nestleder på 38 år som hadde hatt seg med en 17 år gammel jente. Statsministeren var enig i det, at det ville vært en annen sak, sier mannen."

• Liker 4
Lenke til kommentar

Selv om det var aldri så frivillig, så hadde en mann mistet jobben, all tillit, og hele karrieren!

Bare se på Giske og Leirstein som, viktig å presisere, ikke har knullet noen, men har mistet alle verv og fått karrieren ødelagt!

Det irriterer meg at kvinnfolk roper etter likestillig hele tiden, men aldri når det er til ulempe for dem!

• Liker 3
Lenke til kommentar

Bare se på Giske og Leirstein som, viktig å presisere, ikke har knullet noen, men har mistet alle verv og fått karrieren ødelagt!

Seksuell omgang har aldri vært problemet. Det har vært spørsmålet om hvorvidt det er frivillig.

Ja vi kan stille spørsmål rundt en stortingspolitiker som har seksuell omgang med en på 17 år, men graden av den seksuelle handlingen er egentlig totalt irrelevant.

Ufrivillig tafsing vil alltid være verre enn en frivillig eyes wide shut orgie, selv i profesjonelle sammenhenger. Det er ingen som lager en stor sak ut av fyllesex med kolleger på julebordet.

Lenke til kommentar

graden av den seksuelle handlingen er egentlig totalt irrelevant.

Hvorfor?

Fordi pulings er pulings. Jeg driter i hva Erna gjør etter stengetid av stortinget, så lenge det er frivillig.

Tafsing og penetrering utgjør en stor forskjell om det er ufrivillig, men ingen forskjell om det er frivillig.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Selv om det var aldri så frivillig, så hadde en mann mistet jobben, all tillit, og hele karrieren!

Det irriterer meg at kvinnfolk roper etter likestillig hele tiden, men aldri når det er til ulempe for dem!

Hadde Grande gjort det i Venstre sammenheng , så hadde hennes karriere vært over. Forskjellen er vell at hun klarer seg utenfor partiet. Det gjorde ikke Lerstein og Giske.

Det er den store forskjellen i disse 3 sakene. Ikke kjønn. 

• Liker 2
Lenke til kommentar

Forskjellen er vell at hun klarer seg utenfor partiet. Det gjorde ikke Lerstein og Giske.

Men da sier jo du at Leirstein og Giske skulle fått beholde sine tunge demokratiske tillitsverv hvis de bare hadde brukt fritiden sin til tafsingen og bildedelingen!

Men forventer vi ikke mer av partiledere i Norges hovedpartier?

Jeg synes både Giske, Leirstein og Grande skal nektes slike viktige samfunns-verv, uansett når på døgnet slike nedrige handlinger utføres.

Endret av ozone
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forskjellen er vell at hun klarer seg utenfor partiet. Det gjorde ikke Lerstein og Giske.

Men da sier jo du at Leirstein og Giske skulle fått beholde sine tunge demokratiske tillitsverv hvis de bare hadde brukt fritiden sin til tafsingen og bildedelingen!

Men forventer vi ikke mer av partiledere i Norges hovedpartier?

Jeg synes både Giske, Leirstein og Grande skal nektes slike viktige samfunns-verv, uansett når på døgnet slike nedrige handlinger utføres.

Hadde Grande sin oppførsel ikke vært nedrig om han hadde vært 18 år?  Hvor stor kan aldersforskjellen være da, for at den ikke skal være nedrig. Eller er det at dei ikke var gift som var det nedrige.

Lerstein stiller i en egen klasse da det han foreslo var krimminelt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvor stor kan aldersforskjellen være da, for at den ikke skal være nedrig.

Når man ikke kan bestemme over seg selv, men trenger verge er man mindreårig. Der har du grensen din.

Riktignok er den seksuelle lavalder 16 år, men også over 16 år kan man straffes for utukt med mindreårig om aldersforskjellen er stor eller maktforholdet er ulikt.

For å miste jobber og verv er kravene mye mindre enn i strafferett.

Lenke til kommentar

Hvor stor kan aldersforskjellen være da, for at den ikke skal være nedrig.

Når man ikke kan bestemme over seg selv, men trenger verge er man mindreårig. Der har du grensen din.

Riktignok er den seksuelle lavalder 16 år, men også over 16 år kan man straffes for utukt med mindreårig om aldersforskjellen er stor eller maktforholdet er ulikt.

For å miste jobber og verv er kravene mye mindre enn i strafferett.

Men du kan bestemme det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...