Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

ISDN

Anbefalte innlegg

Har en ISDN linje (ja, jeg bor i bygdenorge, nei xdsl har ikke kommet hit enda)

Problemet er bare at jeg lurer på hva som skjer med den, etter et par minutters kraftig bruk så tar den nesten kvelden.

Har bare CS som referanse siden jeg ikke spiller andre spill enn det online for tiden.

Poenget er at etter et par minutters spill så flyr pingen opp til 2500 ca, har vært helt oppe i 4000. Alt henger og jeg kan ikke bevege meg, har prøvd å lokke alle åpenbare programmer som MSN, mIRC, DC osv.

DEt skjer allikevell, kanskje det er noe så enkelt som noen innstillinger i CS eller er det et prog jeg ikke finner som bruker linja...

HAr sjekket og det er ikke WinUpdate.

TAkker for all hjelp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Okey, spyware og adware etc. sjekker jeg for minst fire ganger i uka så det er det ikke. Har faktisk ikke fått rota meg til å skaffe et virusprogram enda, men det er på vei.

www.grisoft.com så finner du et utmerket gratis program , på www.avast.com finner du et annet utmerket gratis AVP-program.

Endret av agvg
Lenke til kommentar

Hvis det er 1.6 det er snakk om, så kan det hende at du har satt på "automaticly update" på de spillene som du har inne på Steam. Anbefaler at du setter på at den _ikke_ skal oppdatere seg av seg selv. Personlig har jeg faktisk på at den ikke skal oppdatere, selv om jeg har 704k. Liker ikke at jeg får über-ping boost midt i gamet..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...