Noaboa99 Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Hei var på sesjon del 2 i november og fikk for litt siden ett brev fra fallskjermjeger kommandoen som ønsket at jeg skulle søke der. Er 186 og veide under sesjon 94 (er relativt muskuløs), fikk henholdsvis 6 på løping, 6 på styrke og 7 på IQ testen. Under legesjekken klarte jeg alle unntatt en på syn, men på hørsel klarte jeg veldig få og var på grensen til å ikke komme inn, men legen sjekket øret mitt og så jeg var veldig forkjølet så gikk greit. Under intervjuet med sersjanten sa jeg at jeg var interessert i MP og fikk plass der uten å nevne noen andre grener. Når jeg fikk brevet hadde jeg tilfeldig vis besøk av onkelen min som har jobbet som lege i Forsvaret i mange år og han hadde ikke hørt om noen andre som har fått brev. Noen som vet hvorfor jeg fikk det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+921324 Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 du er super special Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 Sikker på at det ikke bare var reklame eller for rekruttering? Forsvaret sender ofte ut sånne blanketter for å søke grenader, befal, osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå