EgTykjerDetErFlott Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Nå begynner det virkelig å dra seg til her. Man kan fort tenke at 25 laken for en skjerm er galskap, men hvis man setter det i perspektiv og gjerne sammenlignet med en annen hobby, vil man se at det ikke er så alt for galt. Prøv å ha bil som hobby, da er 25000 borte på en helg på bane før man vet ord av det. Å? Viste ikke man MÅTTE pisse bort penger på bane for å ha bil som hobby..? Den var ny Lenke til kommentar
Oly Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 Selv om prisen blir stiv, så blir jeg glad at første dataskjerm med 4K og 144hz eventuelt kommer ut på markedet. Noen må være de første. Uansett begynner ting nå å bli spennende så snart HDMI 2.1 blir å finne på markedet. Man vil ikke fullt få 144hz med HDMI 2.1, men i stede 120hz. Ellers har den standarden som sagt HDR og teknologi tilsvarende Nvidia G-Sync innebygget. Kanskje må man vente til dette skjer før prisene på 4K gaming-skjermer begynner å bli aktuelle; sånn prismessig? Den dagen mesteparten av dataskjermer blir lansert med HDMI 2.1 og automatisk får en maks refresh-rate på 120hz som følge av den nye standarden. 1 Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 (endret) Vi kan snakkes når det dukker opp en 240hz OLED, 4k, HDR skjerm med G-sync til en rimelig pris. Hadde aldri turt å kjøpe en OLED PC-skjerm, også i HDR med 1000 nits. Den skjermen vil bli et skjermbilde før uka er omme Edit: Men igjen, når vi "snakkes" så har de nok fikset det problem Endret 6. januar 2018 av Ghetto Johns 1 Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 Jeg synes det er avsindig at når man betaler 25000 for en skjerm, så må man samtidig la seg bli låst til én GPU-produsent for all overskuelig fremtid. Det er absurd at en så dyr skjerm ikke støtter både g-sync og freesync. 4 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 Jeg synes det er avsindig at når man betaler 25000 for en skjerm, så må man samtidig la seg bli låst til én GPU-produsent for all overskuelig fremtid. Det er absurd at en så dyr skjerm ikke støtter både g-sync og freesync. Enig, det er latterlig. AtW 3 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 Nå begynner det virkelig å dra seg til her. Man kan fort tenke at 25 laken for en skjerm er galskap, men hvis man setter det i perspektiv og gjerne sammenlignet med en annen hobby, vil man se at det ikke er så alt for galt. Prøv å ha bil som hobby, da er 25000 borte på en helg på bane før man vet ord av det. Det er to tegn på at et produkt koster for mye. 1. Folk snakker om at det ikke er så dyrt i forhold til å være interessert i bil. 2. Folk snakker om at det ikke er så dyrt i forhold til "en kveld på byen". AtW 5 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 25k er ikke mye penger i dag. Hvis man driver profesjonelt med noe så er nytteverdien av å ha best mulig utstyr prisløs. Når det er sagt så er dette neppe en skjerm seriøse spillere sikter seg inn mot. 1 Lenke til kommentar
Repsils Skrevet 9. februar 2018 Del Skrevet 9. februar 2018 "Dersom du skal utnytte en 4K- 144Hz-skjerm fullt ut trenger du dermed to av disse i maskinen din" Hahaha, good one! Finnes vel en og annen tittel som kanskje utnytter 2 90%+ men stort sett er ikke SLi verdt annet enn skryt fra resten av vennegjengen. 1 Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 9. februar 2018 Del Skrevet 9. februar 2018 "Dersom du skal utnytte en 4K- 144Hz-skjerm fullt ut trenger du dermed to av disse i maskinen din" Hahaha, good one! Finnes vel en og annen tittel som kanskje utnytter 2 90%+ men stort sett er ikke SLi verdt annet enn skryt fra resten av vennegjengen. Har bare lovord å si om sli jeg, og er vel ikke en kjeft i vennegjengen min som vet at jeg har det. Dette er et kjærkomment tilskudd i HW verdenen jeg har ventet lenge på. Lenke til kommentar
Shelke88 Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 Hvis denne koster 25 000, hva vil X35 skjermen med 4k 200hz 35" Ultra wide screen koste da ... X35 er 3440x1440, ikke 4k. Ikke at 4k eksisterer i 21:9 universet riktig nok. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 At 4k 144hz er forsinket gjør lite for meg. Jeg venter også på ultrawide ned 200hz Lenke til kommentar
Happydaydreamer669 Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 Hadde den kommet i minimum 40" kunne den vært spennende. Frimerkeskjermer er jeg ferdig med for mange år siden. 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 Hadde den kommet i minimum 40" kunne den vært spennende. Frimerkeskjermer er jeg ferdig med for mange år siden. Kommer jo ann på hvor langt man sitter ifra For stor gir jo ingen mening, om man sitter 1 meter fra eller kanskje kortere. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 Visst man har en typisk kontorpult, med en dybde på 60-80cm, gir det ingen mening å ha 40" eller mer. Da hemmer du bare deg selv, i hvert fall når det gjelder gaming, visst du vil være litt kompetitiv da. 27" er maks, spør du meg. Men så liker jeg å "sitte i skjermen" når jeg spiller. Lenke til kommentar
DirekteDemokrati Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 Hadde den kommet i minimum 40" kunne den vært spennende. Frimerkeskjermer er jeg ferdig med for mange år siden. Kommer jo ann på hvor langt man sitter ifra For stor gir jo ingen mening, om man sitter 1 meter fra eller kanskje kortere. Enig, 34 tommer 21:9 er i grenseland for stort allerede til skrivebordet mitt og avstanden. Har endret sitte stilen noe etter jeg fikk den Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 Vi kan snakkes når det dukker opp en 240hz OLED, 4k, HDR skjerm med G-sync til en rimelig pris. Den dagen det dukker opp så regner jeg du kommer til å være den første til å kommentere at vi snakkes når det kommer 8k 240hz HDR OLED med G-sync til en rimelig pris. Om han fortsatt lever.. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 (endret) Vi kan snakkes når det dukker opp en 240hz OLED, 4k, HDR skjerm med G-sync til en rimelig pris. Den dagen det dukker opp så regner jeg du kommer til å være den første til å kommentere at vi snakkes når det kommer 8k 240hz HDR OLED med G-sync til en rimelig pris. Om han fortsatt lever.. True story *vi snakkes aldri* Endret 10. februar 2018 av Nizzen Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 Hvis denne koster 25 000, hva vil X35 skjermen med 4k 200hz 35" Ultra wide screen koste da ... X35 er 3440x1440, ikke 4k. Ikke at 4k eksisterer i 21:9 universet riktig nok. Er det ikke på markedet (eller kommer staks) med 2160 pixel høyde, og over 5000 bredde som er riktig, som de kaller 5K? Lenke til kommentar
Ziff Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 Jeg bruker skjerm så mye at 25k kan lett forsvares sånn sett. Men det betyr ikke at det ikke er forbanna dyrt gitt den masseproduseringen som man har på alt datautstyr for tida, og sannsynligvis iløpet av 12mnd på denne også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå