Mastiff Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 (endret) Min far skal over fra den første CAT "halvsmarte" (altså ganske dumme) mobilen han har hatt i 5-6 år. Den har klart seg forbausende godt. Han er mye på sjøen, går tur osv., og mobilen må tåle å gå i gulvet og falle i bunnvannet i båten hans! XCover virker for meg som det beste kompromisset mellom fungerende Android, pris og ikke altfor mye dill (den nyeste CAT-en er vel bare for spesielt interesserte). Er det noe annet i den klassen som kunne fungere? Jeg har sett at S7 Active (jeg hadde en Active en gang i tiden og var kjempefornøyd) bare selges i USA, så den er vel ikke mulig å få tak i her til en vettug pris. Men er det noe annet som kunne fungere? Han har erfaring med nettbrett fra et Samsung Galaxy han har hatt i 3-4 år, så Android er nok nødvendig. Men det er vel også det eneste alternativet innenfor sjangeren, nå som det egentlig bare fins iLeketøy og Android, og enkelte ting for spesielt interesserte nerder, som han absolutt ikke er! Endret 5. januar 2018 av Mastiff Lenke til kommentar
Hanne9867 Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 (endret) Det er vel CAT og XCover som er de mest robuste og vanntette telefonene. Er litt info her: https://www.online.no/mobil/roeffe-mobiler.jsp Her er best pris på XCover 4: https://prisguiden.no/produkt/samsung-galaxy-xcover-4-292494#spesifikasjoner Ellers kommer man langt med et solid cover og en skjermbeskyttelse (tempered glass). Endret 5. januar 2018 av Hanne9867 Lenke til kommentar
Mastiff Skrevet 5. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2018 (endret) Takk! Vel, skjermbeskytter har jeg ikke brukt siden HTC HD2-dagene, og jeg har ikke fått noen plagsomme riper. Et cover er aktuelt, men det avhenger litt av hvordan den passer i lomma. Edit: Prisene har jeg så klart sjekket. Det er så lite forskjell at jeg kjøper den i så fall til ham på Power, som fins her i byen. Endret 5. januar 2018 av Mastiff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå