Gjest [email protected] Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Vi jakter Norges 50 fremste teknologi-kvinner Lenke til kommentar
Populært innlegg missi Skrevet 5. januar 2018 Populært innlegg Del Skrevet 5. januar 2018 Grav ned til de tekniske damene da og ikke list opp sjefene deres med en master fra BI. Finn forskere og utviklere. 10 Lenke til kommentar
1J7HHBGW Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 Grav ned til de tekniske damene da og ikke list opp sjefene deres med en master fra BI. Finn forskere og utviklere. Jeg er tilbøyelig til å være enig med deg, men en fagleder som har gjort seg fortjent til posisjonen gjennom kompetansen sin bør igrunn falle innenfor det du etterspør. Eller? 1 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 Jeg er tilbøyelig til å være enig med deg, men en fagleder som har gjort seg fortjent til posisjonen gjennom kompetansen sin bør igrunn falle innenfor det du etterspør. Eller? Hvis man finner en kvinne som har klart å gjøre seg bemerket for arbeid med fag(ikke utdanning men faktisk arbeide) og samtidig klart å jobbe seg opp til en lederposisjon er det kjempe bra, det er jo hva man vil se....dessverre er vel 'hvis' nøkkelordet. 3 Lenke til kommentar
Tor C Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 Jeg har ikke "doktorgraden i sosialantropologi" så jeg trenger åpenbart en forklaring på hvorfor "det vil være både nødvendig og lurt å ha teknologer av begge kjønn representert for å utarbeide de nye løsningene." Er det fordi menn er så dumme at de ikke klarer å forstå at kvinner kan ha andre behov eller ønsker? Eller er dette egentlig bare fordi man ønsker likestilling på alle de gøyale tingene, men ikke på de farlige, kjedelige eller ekle jobbene? 1 Lenke til kommentar
1J7HHBGW Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 Jeg har ikke "doktorgraden i sosialantropologi" så jeg trenger åpenbart en forklaring på hvorfor "det vil være både nødvendig og lurt å ha teknologer av begge kjønn representert for å utarbeide de nye løsningene." Er det fordi menn er så dumme at de ikke klarer å forstå at kvinner kan ha andre behov eller ønsker? Eller er dette egentlig bare fordi man ønsker likestilling på alle de gøyale tingene, men ikke på de farlige, kjedelige eller ekle jobbene? Dypt vann det der. Likestilling og feminisme. Det er ikke synonymer selv om en hel del forfekter at det er slik. Feminisme ligger nok nærmere Mannsjåvinisme som synonym. Likestilling er mer synonymt med å bli kvitt begge deler, og det er ikke nødvendigvis en dårlig idé ;o) 1 Lenke til kommentar
missi Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 Jeg har ikke "doktorgraden i sosialantropologi" så jeg trenger åpenbart en forklaring på hvorfor "det vil være både nødvendig og lurt å ha teknologer av begge kjønn representert for å utarbeide de nye løsningene." Er det fordi menn er så dumme at de ikke klarer å forstå at kvinner kan ha andre behov eller ønsker? Eller er dette egentlig bare fordi man ønsker likestilling på alle de gøyale tingene, men ikke på de farlige, kjedelige eller ekle jobbene? Kvinner og menn er forskjellige og er skapt for å komplimentere hverandre. Derfor vil en på de aller fleste arenaer ha høy nytte av en viss balanse. Lenke til kommentar
1J7HHBGW Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 Kvinner og menn er forskjellige og er skapt for å komplimentere hverandre. Derfor vil en på de aller fleste arenaer ha høy nytte av en viss balanse. Hør, hør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå