Kikert Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 Jeg spiller masse men aldri håndholdt. Sitter jo mest hjemme i sofaen når jeg ikke er på jobb så hvorfor nerfe meg selv med en liten skjerm liksom. Du vet at man kan koble Switch'en til en ekstern skjerm via en kabel? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 Det har jeg aldri tenkt på..men fortsatt lite vits i stua Bildet forsvinner vel fra switch-skjermen når man gjør det? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 Du vet at man kan koble Switch'en til en ekstern skjerm via en kabel? sikker på det? ganske sikker på at du må ha docken for å koble til en annen skjerm. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 Sa jeg noe om at man ikke måtte sette den i dock'en? Selv om konsollen er todelt så er ikke navnet det Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 "Via en kabel" blir da litt tynt, ettersom den må via docken også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå