akelbo Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Hi-Rez hiver seg på Battle Royale-trenden.Nå får flerspillerskyteren Paladins en Battlegrounds-modus Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 (endret) Når en ser hvor bra og suksessfullt Fortnite er blitt så er det ikke rart flere kaster seg på bølgen. Twisten her er jo at det blir det første battle royal spillet med helter med spesielle egenskaper. Er vel ikke lenge til før Blizzard og Overwatch tar følge. Endret 5. januar 2018 av LarZen 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Når en ser hvor bra og suksessfullt Fortnite er blitt så er det ikke rart flere kaster seg på bølgen. Twisten her er jo at det blir det første battle royal spillet med helter med spesielle egenskaper. Er vel ikke lenge til før Blizzard og Overwatch tar følge. Wow det hadde jeg ikke tenkt på ♥_♥ Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Overwatch hadde vært fett med battle royal modus. Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Stemmer det at paladins er et gratisspill, eller fant jeg feil versjon? Lenke til kommentar
akelbo Skrevet 5. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2018 Stemmer det at paladins er et gratisspill, eller fant jeg feil versjon? Det stemmer. Jeg har oppdatert saken med mer informasjon. 1 Lenke til kommentar
Krigsmaskin Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 Nå har jo hrx vert hadde jo vert flott med noe dekning når dette pågikk, savner litt dekning om smite hovedsaklig(verdens beste moba:D) ))) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå