sveinisn Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 (endret) Hei Handler du kosttilskudd på proteinfabrikken.no har jeg mulighet til å gi det et 100% gratis fordelskort hvor du oppnår % i cashback når du handler der. (og mange andre online butikker) Send meg en melding her inne for info om hvordan du kan få dette kortet helt gratis og uten forpliktelser! Endret 5. januar 2018 av sveinisn Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Hvem skal jeg sende PM til? Lenke til kommentar
sveinisn Skrevet 5. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2018 Hvem skal jeg sende PM til? La inn min epost Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Hvis det er legit så skulle det ikke behøve å gå via PM eller epost vel.. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Hvem skal jeg sende PM til? La inn min epost Hva er en epost? Lenke til kommentar
sveinisn Skrevet 5. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2018 Hvis det er legit så skulle det ikke behøve å gå via PM eller epost vel.. 100% legit såklart, men enklere å forklare person til person om man har egen dialog. Opplever at det blir MYE frem og tilbake når alle kan svare på alt på et slikt forum som dette. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Åja, ja det høres megalegit ut. Lykke til. 1 Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Er det ikke enklere å skrive ting en gang (som i et innlegg her?), enn å få 100 induviduelle henvendelser om potensielt de samme spørsmålene? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Hvis det er legit så skulle det ikke behøve å gå via PM eller epost vel.. 100% legit såklart, men enklere å forklare person til person om man har egen dialog. Opplever at det blir MYE frem og tilbake når alle kan svare på alt på et slikt forum som dette. Såååklaaart. Lenke til kommentar
MellomAlt Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Tipper dette er noe vervegreier som Lyoness eller lignende. Der TS tjener på å verve til seg nye medlemmer. Rart TS ikke sier hva det er public, men henviser til privat PM. Da er det noe muffins her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå