Niklasp Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Lar deg tjene ekte penger hver dag.Denne quiz-appen har tatt av i USA Lenke til kommentar
erlendsellie Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 " På nyttårsaften ga de vekk hele 18 000 dollar (nesten 15 000 kroner) på én kveld" Den norske kronen er sterk for tiden, ser jeg:-) 8 Lenke til kommentar
Niklasp Skrevet 5. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2018 " På nyttårsaften ga de vekk hele 18 000 dollar (nesten 15 000 kroner) på én kveld" Den norske kronen er sterk for tiden, ser jeg:-) Haha! Det kaaan hende det manglet et siffer der, gitt! Fikset nå - Niklas 1 Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Dette er jo helt i tråd med satsinga til TV Norge som gikk rett til helvete. "Lost in Time" gikk åt skogen etter 20 sekunder Lenke til kommentar
TheFuture911 Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 ‘’Dette er jo helt i tråd med satsinga til TV Norge som gikk rett til helvete. "Lost in Time" gikk åt skogen etter 20 sekunder’’ Haha venta lenge på LIT sesson 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1209384 Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 Sitat: «Det blir totalt stilt 12 spørsmål, hvor du har fire alternativer å velge mellom hver gang.» Skjermbildene viser kun tre alternativer. -R. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 Merkelig at strømme-kostnaddene er en stor kostnad. Med CDN'er og effektive video-enkodere burde det kunne gjøres ganske billig. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 Merkelig at strømme-kostnaddene er en stor kostnad. Med CDN'er og effektive video-enkodere burde det kunne gjøres ganske billig. Husk at det er live. Lenke til kommentar
Martin Westrum Kverneng Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 Er det vanskelig å jukse i denne appen? Ser for meg at noen som sitter foran en PC og skriver like fort som de leser vil ha et fortrinn. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 Er det vanskelig å jukse i denne appen? Ser for meg at noen som sitter foran en PC og skriver like fort som de leser vil ha et fortrinn. De har visst utviklet skjermlesere som automatisk googler med en gang spørsmålet dukker opp også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg