khaama Skrevet 4. januar 2018 Del Skrevet 4. januar 2018 Hei, motorlampen motorlapen lyser i min toyota starlet 1997 mod . først mistet jeg varmen i bilen, deretter skrudde motorlampen seg på. Vet dere hva det kan bety? Lenke til kommentar
khaama Skrevet 5. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2018 Lite kjølevann? takk for svar ser ut til at det var det som var problemet. Er garantert en lekkasje. fant kjøleveske under bilen når jeg såg. noen tips? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Mener vi hadde noe som het "radiatortetting" eller lignende da jeg jobbet på bensinstasjon for snart 20 år siden. Mulig det finnes fremdeles. (Ikke at jeg aner hvor godt det funker) Lenke til kommentar
LabWeiler Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Radiator tetting finnes fortsatt i ulike varianter. Alternativt bruk formbar metallpasta hvis det er nederst på radiatoren, finnes som pølser med herder inni; så du tar så mye som trengs og elter til den endrer farge og former til over hullet. Allsidig bruksområde så kjekt å ha i heimen. Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Vær oppmerksom på at slik radioatortetning av og til kan føre til at trange kjølekanaler gjerne også blir tett. Har selv opplevd at varmeapparatet nesten sluttet å fungere etter bruk av Bar's Leaks. Men den tettet i hvertfall lekkasjen i toppakningen, som var grunnen til at jeg brukte det i utgangspunktet. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Anbefaler å levere radiatoren inn til eks Radiatorservice hvis den lekker. Jeg betalte 600kr for å tette en lekkasje i en radiator (de loddet den) for en måned siden og resultatet ble veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå