gregory perkins Skrevet 4. januar 2018 Del Skrevet 4. januar 2018 hei jeg skal prøve å få med meg en rettsak. når rettssaken er åpen, må jeg komme fra starten av, eller kan jeg komme brasende inn midt i? trenger svar så fort som overhodet mulig Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 4. januar 2018 Del Skrevet 4. januar 2018 Fra starten av eller i løpet av pausene. Dommerne blir ikke glad om folk renner ned dørene mens rettsmøtet pågår. Lenke til kommentar
gregory perkins Skrevet 4. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2018 tusen takk for svar det kan bli et problem og komme inn da hvis man ikke vet når pausene er. Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 4. januar 2018 Del Skrevet 4. januar 2018 Tingretten der jeg jobbet hadde lunsj mellom 11:30 og 12:15 i alle fall. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. januar 2018 Del Skrevet 4. januar 2018 De fleste rettssakene starter vel kl 09 så det er bare å møte opp utenfor rettslokalet tidsnok. Det er ingen begrensning på å komme inn annet enn å ikke bære våpen. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 tusen takk for svar det kan bli et problem og komme inn da hvis man ikke vet når pausene er. Retten settes vanligvis klokken 9. Hvis du kommer før dette så er du sikker. Kommer du etter dette sitter du utenfor rettslokalet og venter til de tar pause. Pausen får du med deg fordi noen av aktørene sannsynligvis går ut på gangen. Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Denne rettssaken? https://www.nrk.no/norge/youtube-rettssaken-ble-forsinket-1.13852326 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå