Gå til innhold

Feil på høyttaler i 3650


mort112

Anbefalte innlegg

I mai kjøpte jeg en 3650 på expert. I september var høyttaleren ødelagt lyden var bare skrapete hørtes sprengt ut. Leverte den inn på expert, fikk den igjenn etter etter et par uker. Da var høyttaleren nesten helt fin, men etter en telefon samtale var den likedan. Jeg satte på det uorginale dekslet for å i det minste få til å skrive meldinger med mobilen. For det orginale som var på når jeg leverte den inn til expert hadde blitt så oppripet at det var ekkelt å se va som sto i displayet. Jeg leverte den inn igjenn etter noen dager. Når det hadde gådd en måned, så ringer de å sier at det ikke blir dekt av garantien fordi jeg hadde brukt uorginalt deksel som ikke hadde beskyttelse for høyttaler. Noe det orginale heller ikke hadde. Det hadde kommet jernspon i høyttaleren, men det jernsponet kunne like gjerne ha kommet fra verkstedet deres.

 

 

hva synes dere jeg skal gjøre??

Endret av mort112
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

viss du sjekker bak i manualen står det at garantien faller bort ved bruk av uoriginale tilbehør.

 

lite sannsynlig at jernsponet kommer fra dem. men du kan ta å klage på avgjørelsen, evt be de sende tlfen inn til ett annet verksted ( koster som oftest penger )

Lenke til kommentar

vil han ikke dersom han sansynliggjør at grunnen til at han måtte bytte var fordi Expert ødela dekselet hans, kunne slippe unna?

Evnetuelt så må vel forhandler bevise at jernsponet faktisk kommer fra det dekslet uansett. Nokia har selv sagt at de har bevisbyrden første året, jmf saken om deres garanti var lik kjøpslovens rettigheter

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...