Gå til innhold

Sjokkvideo NRK

Anbefalte innlegg

Ja, alle som er uenig med deg er selvsagt enige seg i mellom ... :roll:

Vi har koordineringsmøter hver onsdag.

Ingen grunn til å late som.Vi vet jo begge to at du liker at media står til venstre, fordi du selv står til venstre. Folk står seg selv nærmest. At media står til venstre ville forøvrig vært helt greit, hvis det ikke var for at de mottar subsidier.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og jeg tar ALT NRK skriver/viser med en klype salt, særlig hvis det gjelder utenriksnyheter. Da vil jeg gjerne få det bekreftet fra flere hold, eller få synspunktene til flere "eksperter/synsere".

Jeg ser jo hvor nøyaktig mediene er når det gjelder dekning av den sektoren jeg jobber innenfor, og jeg tenker at de vel ikke er så mye bedre til å dekke andre sektorer.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det de egentlig sier er: "white countries for everybody" og hvite har ikke rett til egne hjemland.

Så lenge "hvite" bosetter seg over hele verden og mener det er ok, så ser jeg ikke noe problem med at "ikke-hvite" bosetter seg over hele verden heller, dersom det aktuelle landet tillater det.

Du burde sjekke ut Polen - eller Hvite-Russland? - dersom du synes det er så fælt å bo i Norge der du kan risikere å se "ikke-hvite" på gaten, i butikker, eller generelt over alt. Eller du kan forsøke å overbevise et flertall av norske velgere om at din vei er den rette.

Men slutt med sutringen: "hvite" er vanligvis ikke tiltrukket av svakhet.

Nja, hvitehudete psykopater er svært tiltrukket av svakhet da  ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...