Red Frostraven Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 Han har redusert skatter og avgifter, bedrifter som opererer i utlandet blir skattebelagt, som gjør det attraktivt for bedrifter å komme tilbake til USA, han har snakket og gjort avtaler med dem for å få dem tilbake til USA. Obama sa disse jobbene aldri ville komme tilbake, men takket være Trump kommer de tilbake. Det er Trump sitt ønske. Men det ble skapt mer jobber i Obama sitt siste år enn i Trump sitt første, og arbeidsledigheten var allerede lav nok etter Obama sine siste 5 år til at lavere arbeidsledighet tipper arbeidsmarkedet over til arbeidermangel - som krever innvandring eller nettopp utflytting for å løse. 1 Lenke til kommentar
nahoj Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 Han har redusert skatter og avgifter, bedrifter som opererer i utlandet blir skattebelagt, som gjør det attraktivt for bedrifter å komme tilbake til USA, han har snakket og gjort avtaler med dem for å få dem tilbake til USA. Obama sa disse jobbene aldri ville komme tilbake, men takket være Trump kommer de tilbake. Det er Trump sitt ønske. Men det ble skapt mer jobber i Obama sitt siste år enn i Trump sitt første, og arbeidsledigheten var allerede lav nok etter Obama sine siste 5 år til at lavere arbeidsledighet tipper arbeidsmarkedet over til arbeidermangel - som krever innvandring eller nettopp utflytting for å løse. Nei, jobbene forsvant under Obama. Han ødela jobber. Det er bare en selvfølgelig konsekvens av at høye skatter og avgifter gjør det ulønnsomt å drive forretning i USA. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 Han har redusert skatter og avgifter, bedrifter som opererer i utlandet blir skattebelagt, som gjør det attraktivt for bedrifter å komme tilbake til USA, han har snakket og gjort avtaler med dem for å få dem tilbake til USA. Obama sa disse jobbene aldri ville komme tilbake, men takket være Trump kommer de tilbake. Hvilke bedrifter kommer tilbake til USA som følge av reduserte skatter og avgifter, og når ble disse skattene og avgiftene redusert? Hvilke bedrifter har han avtaler med som bringer jobber tilbake til USA? 1 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 Han har redusert skatter og avgifter, bedrifter som opererer i utlandet blir skattebelagt, som gjør det attraktivt for bedrifter å komme tilbake til USA, han har snakket og gjort avtaler med dem for å få dem tilbake til USA. Obama sa disse jobbene aldri ville komme tilbake, men takket være Trump kommer de tilbake. Det er Trump sitt ønske. Men det ble skapt mer jobber i Obama sitt siste år enn i Trump sitt første, og arbeidsledigheten var allerede lav nok etter Obama sine siste 5 år til at lavere arbeidsledighet tipper arbeidsmarkedet over til arbeidermangel - som krever innvandring eller nettopp utflytting for å løse. Nei, jobbene forsvant under Obama. Han ødela jobber. Det er bare en selvfølgelig konsekvens av at høye skatter og avgifter gjør det ulønnsomt å drive forretning i USA. Får du vondt av å undersøke påstandene dine før du poster? Etter finanskrisen, så har det bare gått en vei. 2 Lenke til kommentar
nahoj Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 Ja, jobbene som gikk tapt av finanskrisen kom tilbake, men ikke de som ble ødelagt av Obama. Da brakte Trump tilbake. Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 På samme måte som Norske skattepenger blir brukt til å hente inn og innkvartere nye landsmenn som skal erstatte den etniske befolkingen i Norge så blir lisenspengene til NRK brukt til å hjernevaske populasjonen når det kommer til flerkultur. Tenk det, her betaler man for å utslette seg selv. 2 Lenke til kommentar
nahoj Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 På samme måte som Norske skattepenger blir brukt til å hente inn og innkvartere nye landsmenn som skal erstatte den etniske befolkingen i Norge så blir lisenspengene til NRK brukt til å hjernevaske populasjonen når det kommer til flerkultur. Tenk det, her betaler man for å utslette seg selv. Man kan jo tenke seg hvis hvite europeere hadde strømmet inn i Saudi Arabia, vi hadde bygget kirker, fått gratis bolig, mat, trygd, som alt blir betalt av dem. Så betaler de for å bli hjernevasket gjennom skole og media, til å tro at vi er flyktningbarn fra borgerkrigen i Ukraina, når det er voksne hvite menn fra hele Europa, så voldtar vi deres kvinner og tar oss til rette, og så blir de kalt rasister for å påpeke det. De blir fortalt at dette er en fantastisk berikelse for Saudi Arabia som er verd en hver pris, og så blir alle som gjør motstand kastet i fengsel for fremmedfrykt. Lenke til kommentar
Hekk-Tor Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 (endret) På samme måte som Norske skattepenger blir brukt til å hente inn og innkvartere nye landsmenn som skal erstatte den etniske befolkingen i Norge så blir lisenspengene til NRK brukt til å hjernevaske populasjonen når det kommer til flerkultur. Tenk det, her betaler man for å utslette seg selv. Man kan jo tenke seg hvis hvite europeere hadde strømmet inn i Saudi Arabia, vi hadde bygget kirker, fått gratis bolig, mat, trygd, som alt blir betalt av dem. Så betaler de for å bli hjernevasket gjennom skole og media, til å tro at vi er flyktningbarn fra borgerkrigen i Ukraina, når det er voksne hvite menn fra hele Europa, så voldtar vi deres kvinner og tar oss til rette, og så blir de kalt rasister for å påpeke det. De blir fortalt at dette er en fantastisk berikelse for Saudi Arabia som er verd en hver pris, og så blir alle som gjør motstand kastet i fengsel for fremmedfrykt.Det er jo nøyaktig slik det har blitt i Europa. Jeg reiser mye og er verdensvant. Tidligere ble de jeg møtte på nesten imponerte da jeg sa at jeg er norsk. Dette har endret seg drastisk. Før ble jeg møtt med beundring, nå blir oftere møtt med sympati. Før var det «wow a Norwegian! Polar bear, snow etc» nå er det mer: «Ah... im sorry bro..» Nordmenn og svensker samt franskmenn, engelskmenn og delvis tyskerne blir nå sett på som ynkelige og feige beta-males på grunn av dette som du skriver. Ingen andre folkeslag eller land ville godtatt dette. Venstresiden sloss for å viske ut biologiske og medfødte kjønnsforskjeller samtidig som de sloss for å importere flest mulig rasistiske, mannssjåvinistiske, arbeidsskye og kvinnediskriminerende menn. Forstå det den som kan. Jeg trøster meg med håpet om at noen kartlegger og dokumenterer hvilke politikere som har stemt hva i disse sakene og hvem som tilhører ytre venstre slik at disse kan straffeforfølges når den tid kommer. Endret 8. januar 2018 av Hekk-Tor 3 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 Jeg reiser mye og er verdensvant. Tidligere ble de jeg møtte på nesten imponerte da jeg sa at jeg er norsk. Dette har endret seg drastisk. Før ble jeg møtt med beundring, nå blir oftere møtt med sympati. Er dette på sammenkomster i regi av ny- eller gammelnazistiske foreninger eller andre organisasjoner på ytre høyre side? Folk jeg treffer på i utlandet kommenterer ofte Norges gunstige plasseringer på rankinger over hvor det er best å bo, hvor man føler størst grad av tillit til andre, hvor det er enklest å opprette bedrifter, osv. Det kommer nok i stor grad an på hvem man snakker med, ja. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 Ja. Kjenner meg heller lite igjen i denne påståtte sympatien. Det vanligste er desidert at folk (av forståelige grunner) ikke vet så mye. Politikk kan være en enkeltsak vedkommende bryr seg mye om og der Norge av en eller annen grunn er involvert, om det er mer generelt er folk ofte positive til velferdssystemet. AtW Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 (endret) På samme måte som Norske skattepenger blir brukt til å hente inn og innkvartere nye landsmenn som skal erstatte den etniske befolkingen i Norge så blir lisenspengene til NRK brukt til å hjernevaske populasjonen når det kommer til flerkultur. Tenk det, her betaler man for å utslette seg selv. Man kan jo tenke seg hvis hvite europeere hadde strømmet inn i Saudi Arabia, vi hadde bygget kirker, fått gratis bolig, mat, trygd, som alt blir betalt av dem. Så betaler de for å bli hjernevasket gjennom skole og media, til å tro at vi er flyktningbarn fra borgerkrigen i Ukraina, når det er voksne hvite menn fra hele Europa, så voldtar vi deres kvinner og tar oss til rette, og så blir de kalt rasister for å påpeke det. De blir fortalt at dette er en fantastisk berikelse for Saudi Arabia som er verd en hver pris, og så blir alle som gjør motstand kastet i fengsel for fremmedfrykt. Kristne er på toppen av religiøse som blir forfulgt og trakassert her i verden (da spesielt i midt-østen) så liten sjanse for en slik utvikling i et muslimsk land. Ikke at media ville fortalt deg om det da det ikke passer narrativet til venstreorienterte journalister og medieselskaper. Endret 9. januar 2018 av geita_ Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 Ja, jobbene som gikk tapt av finanskrisen kom tilbake, men ikke de som ble ødelagt av Obama. Da brakte Trump tilbake. Svart som en ekte religiøs. Hvilke sektorer er det som nyansettelser i 2017 som ikke hadde tilsvarende nyansettelser noe år i 2011-2016? Jeg vet at du er på høyresiden hvor fakta og kunnskap er like lite viktig som kildekritikk, men... det kunne jo faktisk hende at du har lest noe på tull Breibart sånn at jeg kan fortelle deg hvorfor dette er tull og vås. 1 Lenke til kommentar
nahoj Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 Ja, jobbene som gikk tapt av finanskrisen kom tilbake, men ikke de som ble ødelagt av Obama. Da brakte Trump tilbake. Svart som en ekte religiøs. Hvilke sektorer er det som nyansettelser i 2017 som ikke hadde tilsvarende nyansettelser noe år i 2011-2016? Jeg vet at du er på høyresiden hvor fakta og kunnskap er like lite viktig som kildekritikk, men... det kunne jo faktisk hende at du har lest noe på tull Breibart sånn at jeg kan fortelle deg hvorfor dette er tull og vås. Venstreekstrem media dikter opp kilder av løse lufta, spesielt for å svartmale Trump. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 Venstreekstrem media dikter opp kilder av løse lufta, spesielt for å svartmale Trump. Og bevismengden du presenterer for å backe opp påstandene dine med er overveldende. Og det at du kaller medier rundt sentrum for venstreekstreme forteller litt om polariseringen din; Hvis sentrum fremstår som venstreekstremt -- så er du høyreekstrem. 2 Lenke til kommentar
Vaniman Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 Det er ikke noe nytt at NRK er en sosialistisk kanal som driver med venstrevridd propaganda. De eneste som synes det er greit, er de som selv er venstrevridde. NRK er ubrukelige på utenrikspolitikk. De er så dårlige at det er til å le av. Men de er jo dyktige på andre områder, da, som sport og naturprogram. 2 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 Det er ikke noe nytt at NRK er en sosialistisk kanal som driver med venstrevridd propaganda. Ja, den siste månedens NRK-dekning av Giske-saken og de interne stridighetene i Ap er vel et tydelig eksempel på det ... For ikke å snakke om den oppmerksomheten NRK gav Ap etter det elendige valgresultatet i fjor høst. Men, hvis man har en "trosbekjennelse", så kan man vel like godt bli med i "flat jord"-bevegelsen for fullt. Alternative facts, all right! Lenke til kommentar
Vaniman Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 Det er ikke noe nytt at NRK er en sosialistisk kanal som driver med venstrevridd propaganda. Ja, den siste månedens NRK-dekning av Giske-saken og de interne stridighetene i Ap er vel et tydelig eksempel på det ... For ikke å snakke om den oppmerksomheten NRK gav Ap etter det elendige valgresultatet i fjor høst. Men, hvis man har en "trosbekjennelse", så kan man vel like godt bli med i "flat jord"-bevegelsen for fullt. Alternative facts, all right! Media i Norge kan drive kritisk journalistikk innenfor den norske eller skandinaviske sosialdemokratiske rammen. Men ikke utenfor. Dessverre for NRK og norsk media passer ikke verden inn i den norske sosialdemokratiske rammen. 1 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 Men ikke utenfor. Selvsagt kan de det. Man må bare ta med i betraktning at NRK (og norske medier generelt) ser på resten av verden fra et norsk ståsted. Det samme gjelder medier i andre land og deres ståsteder. Lenke til kommentar
Vaniman Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 Men ikke utenfor. Selvsagt kan de det. Man må bare ta med i betraktning at NRK (og norske medier generelt) ser på resten av verden fra et norsk ståsted. Det samme gjelder medier i andre land og deres ståsteder. Jeg forstår at du er enig med NRK s og andre norske mediers fordømmelse av dem som tenker litt annerledes enn norske sosialdemokrater. Forresten er det mulig å forsøke å forstå andre mennesker og kulturer istedenfor å fordømme dem. Men da må man forsøke å se en sak fra mer enn en side. 1 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 Ja, alle som er uenig med deg er selvsagt enige seg i mellom ... Vi har koordineringsmøter hver onsdag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå