Gå til innhold

Sjokkvideo NRK

Anbefalte innlegg

Den eneste grunnen til at jeg kommentarer her på forumet var på grunn av gamer.no julekalender.

Ellers synes jeg at diskusjon er forkastelig pro sosialistisk diskusjonsforum.

Du ble altså bare med fordi du ønsket å få noe for ingenting gjennom en julekalender? Det er det groveste eksempelet på pro-sosialime jeg har sett på lenge. Ha, skal du, men gjøre noe for det..?

Endret av Zork
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så... din overbevisning er at NRK jobber hardt for at norske barn skal flytte til USA og bli demokrater..?

Lykke til med den.

NRK er jo 100% sosialisme og 0% libertarians/liberalisme.

Den eneste grunnen til at jeg kommentarer her på forumet var på grunn av gamer.no julekalender.

Men jeg begynner å like gamer.no og pressfire mindre og mindre. Jeg har merket at kommentarfeltet er altfor sosialistisk.

Men lykke til med sosialist livet ditt og ha et godt liv. Ser at gamer søker pengedonasjoner, men det kan dem glemme å få fra meg. Så lenge gamer.no bruker diskusjon.no så får de 0 kroner. Støtter ikke sosialisme, men heia Trump.

Du får finne deg et forum med likesinnede om du ikke tåler å bli motsagt.

AtW

• Liker 3
Lenke til kommentar

Du ble altså bare med fordi du ønsket å få noe for ingenting gjennom en julekalender? Det er det groveste eksempelet på pro-sosialime jeg har sett på lenge. Ha, skal du, men gjøre noe for det..?

Det har ingen ting med sosialisme å gjøre, verken i positiv eller negativ forstand. Du sammenligner epler med blått.

Lenke til kommentar

NrK advarte folk mot en tydelig syk person som kunne komme til å destabilisere vesten og kneble USA i en lengre periode... og folk klager på NrK?

Hva i helvete er det som feiler folk egentlig..?
Har ungdommen hørt for mye på russisk facebook-propaganda til å tenke selv?

Inb4 idioter som tror å støtte Trump betyr å tenke selv.
Jeg håper de blir ekstremt flaue hvis de vokser opp, om vestens befolkning fremdeles er betydelig friere og rikere enn folket i Russland, og de får nok livserfaring og visdom til å forstå hvem Trump faktisk var.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det de egentlig sier er: "white countries for everybody" og hvite har ikke rett til egne hjemland.

Så lenge "hvite" bosetter seg over hele verden og mener det er ok, så ser jeg ikke noe problem med at "ikke-hvite" bosetter seg over hele verden heller, dersom det aktuelle landet tillater det.

Du burde sjekke ut Polen - eller Hvite-Russland? - dersom du synes det er så fælt å bo i Norge der du kan risikere å se "ikke-hvite" på gaten, i butikker, eller generelt over alt. Eller du kan forsøke å overbevise et flertall av norske velgere om at din vei er den rette.

Men slutt med sutringen: "hvite" er vanligvis ikke tiltrukket av svakhet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Warning - generaliserende sarkastisk innlegg med et snev av virkelighet:

Hitler, FrP og Trump er 100% like på et område. Begge tiltrekker seg stemmer fra personene i samfunnet som de misliker og ser som en belastning for samfunnet. Personer som i dag er trygdet, står oppført som tidligere elev ved "livets harde skole" på Facebook og som er så korttenkte at de tenker mer på å få billig brennevin og tobakk enn at trygden deres forsvinner. På 30-tallet var dette personene som ble sett på som de svake i samfunnet, som stemte frem verdens største kjendis. I forbausende likhet så har Trump og FrP truffet de svake i samfunnet i sin valgkamp. 

Av en eller annen grunn så har alltid tidligere elever ved "livets harde skole" helt sinnsyke meninger uten rot i virkeligheten som alltid går i mot velferdssamfunnet som betaler trygden deres.. Skulle tro at med all den fritiden så hadde de tid til å være litt mer reflektert, men den tiden bruker de vel på konspirasjonsteorier.

Høyre har da i det minste en haug med reflekterte mennesker i partiet, FrP er jo bare en flokk løse kanoner på dekk... 

Endret av polonium-210
Lenke til kommentar

Warning - generaliserende sarkastisk innlegg med et snev av virkelighet:

Hitler, FrP og Trump er 100% like på et område. Begge tiltrekker seg stemmer fra personene i samfunnet som de misliker og ser som en belastning for samfunnet. Personer som i dag er trygdet, står oppført som tidligere elev ved "livets harde skole" på Facebook og som er så korttenkte at de tenker mer på å få billig brennevin og tobakk enn at trygden deres forsvinner. På 30-tallet var dette personene som ble sett på som de svake i samfunnet, som stemte frem verdens største kjendis. I forbausende likhet så har Trump og FrP truffet de svake i samfunnet i sin valgkamp. 

Av en eller annen grunn så har alltid tidligere elever ved "livets harde skole" helt sinnsyke meninger uten rot i virkeligheten som alltid går i mot velferdssamfunnet som betaler trygden deres.. Skulle tro at med all den fritiden så hadde de tid til å være litt mer reflektert, men den tiden bruker de vel på konspirasjonsteorier.

Høyre har da i det minste en haug med reflekterte mennesker i partiet, FrP er jo bare en flokk løse kanoner på dekk... 

Skal si mange på venstresiden ikke akkurat er beskjeden med å uttrykke sine fordommer om erkefiendene på høyresiden.

Du anklager FrP for å leve på stemmene til folk som går på trygd, men det er jo AP og SV som lever på stemmer til befolkninger de har importert fra afrika og midt-østen, hvor majoriteten går på trygd.

Lenke til kommentar

NrK advarte folk mot en tydelig syk person som kunne komme til å destabilisere vesten og kneble USA i en lengre periode... og folk klager på NrK?

Jeg håper de blir ekstremt flaue hvis de vokser opp, om vestens befolkning fremdeles er betydelig friere og rikere enn folket i Russland, og de får nok livserfaring og visdom til å forstå hvem Trump faktisk var.

Trump har fremdeles ikke ødelagt USA og verden etter 1 år som president, tvert imot jobbmarkedet er bedre enn noen sinne?

Må være en russisk konspirasjonsteori fra facebook. NrK sa det jo.

Lenke til kommentar

Mangefold og forskjellighet.

Som for eksempel aksept av sinte hvite gutter som tror at noen er ute etter å ødelegge landet de sinte hvite guttene ikke har arbeidet enn dag for å skape, bevare eller forbedre, men ble født inn i.

Jeg tror ikke våre forfedre så for seg at deler av vår hovedstad skulle bli okkupert av befolkninger fra afrika og at deres barn skulle banke opp våre barn på skolen.

Til din opplysning - omtrent alt av skattepenger kommer fra hvite nordmenn i dette landet.

Lenke til kommentar

Skal si mange på venstresiden ikke akkurat er beskjeden med å uttrykke sine fordommer om erkefiendene på høyresiden.

Du anklager FrP for å leve på stemmene til folk som går på trygd,

men det er jo AP og SV som lever på stemmer til befolkninger de har importert fra afrika og midt-østen,

hvor majoriteten går på trygd.

Har du tall som underbygger dette?

Edit: Eller noe av det andre du har postet forøvrig?

Endret av 3irik
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Du anklager FrP for å leve på stemmene til folk som går på trygd, men det er jo AP og SV som lever på stemmer til befolkninger de har importert fra afrika og midt-østen, hvor majoriteten går på trygd.

AP er igrunn hovedårsaken til velferdssamfunnet vi har i dag. Fint om du kan hoste opp kilder for de ganske bastante påstandene dine.

Forøvrig, så er SP tidligere bondepartiet, hvor vår kjære Vidkun Quisling sitt NS stammer i fra. Når det kommer til innvandringsfiendtlige parti, så er de vel såvidt meg bekjent rangert slik:

1. SP (i mot ALT - tilogmed arbeidsinnvandring, EU, EØS, Schengen og alt i sammen)

2. FrP (For arbeidsinnvandring)

3. AP

Tror du bør sjekke fakta før du hoster opp gulp på diskusjoner. Ikke er jeg venstresiden, og hvordan du klarte å få det ut av et innlegg som ikke sier "jeg mener" en eneste gang er noe morsomt. Det er kun rene observasjoner.

Trump har fremdeles ikke ødelagt USA og verden etter 1 år som president, tvert imot jobbmarkedet er bedre enn noen sinne?

Hitler kom til makta i 1933 på grunn av dårlig jobbmarked. Han fikk fart i jobbmarkedet ved å skape arbeidsplasser innenfor (krigs)industri. Alle var happy. Etter et år hadde heller ikke han ødelagt Tyskland eller verden. Det tok nesten 6 år før han startet WW2 og fucka opp verden. 

Edit: Krydra rangeringen med litt funfacts.

Endret av polonium-210
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mangefold og forskjellighet.

Som for eksempel aksept av sinte hvite gutter som tror at noen er ute etter å ødelegge landet de sinte hvite guttene ikke har arbeidet enn dag for å skape, bevare eller forbedre, men ble født inn i.

Jeg tror ikke våre forfedre så for seg at deler av vår hovedstad skulle bli okkupert av befolkninger fra afrika og at deres barn skulle banke opp våre barn på skolen.

Til din opplysning - omtrent alt av skattepenger kommer fra hvite nordmenn i dette landet.

Kilde? Tviler på at SSB eller Skatteetaten fører statistikk over skattebetalernes hudfarge.. 

Lenke til kommentar

1. afrikanske/arabiske innvandrere stemmer i stor grad AP/SV og går på trygd.

2. Trump er ikke den nye Hitler.

3. Himmelen er blå

4. Vann er vått.

Adjø.

Liker når diskusjonen blir rundet av med gode argumenter som virkelig kan bekreftes av kilder. Prøv på nytt når du ikke bare hoster opp svada.

Må innrømme at jeg leste feil (sv/sp) lenger oppe, så digresjonen om SP er ikke så relevant.

Stor grad trygdede etniske nordmenn som stemmer ap også. Men gjør det noe? De stemmer på velferdssamfunnet. De stemmer FOR trygden sin, ikke imot trygden sin som du gjør om du er trygdet og stemmer FrP..

Endret av polonium-210
  • Liker 1
Lenke til kommentar

SJOKKVIDEO: NRK-sjefer innrømmer at de er venstreekstreme – jobber for flerkultur og angriper Trump med overlegg.

Kan en hver som ser denne videoen dele den med andre på sosiale medier osv. Ingen andre medier vil ta opp saken så er opp til oss (Folket) å få delt denne. Vi fortjener bedre en å bli fortalt løgner av den skattebetalte kanalen. Den er allerede nr 9 på vei opp på youtube i hele Norge.

Hvor er sjokkvideoen der de sier de vil angripe/kritisere Nord-Koreas diktator, osv.?

Jeg ser heller ikke det sjokkerenede i å ta et standpunkt mot en farlig psykopat (Trump).

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvilke tiltak var det Trump gjennomførte første året som fikk bedrifter til å planlegge å ekspandere, hyre nye folk og starte nye bedrifter...

Og tror du virkelig første året er statistisk signifikant på dette området?

Se på kurven for arbeidsledighet.

Den har gått helt jevnt samme vei etter finanskrisens slutt;

Det er ingenting med Trumps første år som skiller seg ut i statistikken i forhold til Obama sine siste 5 år.

Linjen går rett vei, helt rett, de siste 5-6 år.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Han har redusert skatter og avgifter, bedrifter som opererer i utlandet blir skattebelagt, som gjør det attraktivt for bedrifter å komme tilbake til USA, han har snakket og gjort avtaler med dem for å få dem tilbake til USA. Obama sa disse jobbene aldri ville komme tilbake, men takket være Trump kommer de tilbake.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...