Gå til innhold

Sjokkvideo NRK

Anbefalte innlegg

SJOKKVIDEO: NRK-sjefer innrømmer at de er venstreekstreme – jobber for flerkultur og angriper Trump med overlegg.

Kan en hver som ser denne videoen dele den med andre på sosiale medier osv. Ingen andre medier vil ta opp saken så er opp til oss (Folket) å få delt denne. Vi fortjener bedre en å bli fortalt løgner av den skattebetalte kanalen. Den er allerede nr 9 på vei opp på youtube i hele Norge.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ærlig talt så burde mannens egen oppførsel være tilstrekkelig nok. At journalister og menere tror de må fortelle alle hvor fæle noen er, uten å forstå at de i stor grad spiller dem gode og bidrar til å bekrefte deres fremstilling av virkeligheten, er blitt et stort problem, og gjør nok ikke akkurat at forakten for disse blir mindre. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er til høyre for det norske politiske landskapet, men jeg må også si "jeg ser ikke problemet". 

NRK skal forfølge saklighet, analytisk tilnærming og nøytralitet, det står i deres vedtekter. Det jeg antar de mener med nøytralitet, er at de skal være nøytrale iforholdtil norsk politikk, ikke at de må være nøytrale mot land som Nord Korea.

Det er derfor helt greit at NRK er ikke nøytrale mot Trump, men det står også i deres vedtekter at de skal forfølge saklighet. Det er derfor viktig at de ikke tillater løgner, og la de som blir angrepet forsvare seg selv.

Endret av Camlon
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Ser helt ærlig ikke problemet

Problemet er at NRK som statskanal bør være de mest objektive. Subjektivt sett så ser ikke jeg problemet med at de ikke er 100% objektive fordi det er umulig. Problemet jeg ser er at TS krisemaksimerer og drar inn ekstremistkortet, NRK er vesentlig bedre enn veldig mange andre kanaler/medier.

• Liker 7
Lenke til kommentar

Hva slags "nøytralitet" er TS ute etter?

Skal NRK (og andre) repetere alt Trump sier uten å ta stilling til innholdet i det han sier, f.eks. om det er sant eller ikke?

Når Trump twitrer om den store røde knappen han har på skrivebordet som er mye større enn den knappen lille Kim har, er det da feil å påpeke at alt den knappen gjør er å ringe en bjelle i et tilstøtende rom slik at en tjener sporenstreks melder seg i det ovale rom?

Når Trump twitrer om at amerikansk luftfart takket være ham ikke har hatt noen alvorlige ulykker i 2017, er det da feil å nevne at det ikke har vært noen alvorlige flyulykker i USA siden 2010?

Er det feil å påpeke at covfefe ikke er et ord? Er man ikke nøytral hvis man gjør det?

• Liker 3
Lenke til kommentar

Selv så redigert og klippet som denne videoen er så klarer de likevel ikke å få til noe oppsiktsvekkende, langt mindre sjokkerende.

Det sier en del hvor lite man har å fare med om dette er det verste eksempelet på 'venstrevridd NRK' man kan klare å konstruere/kryssklippe...

• Liker 3
Lenke til kommentar

Selv så redigert og klippet som denne videoen er så klarer de likevel ikke å få til noe oppsiktsvekkende, langt mindre sjokkerende.

Det sier en del hvor lite man har å fare med om dette er det verste eksempelet på 'venstrevridd NRK' man kan klare å konstruere/kryssklippe...

100% Hillary og 0% Trump. NRK hjernevasker barn til å bli demokrater.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Så... din overbevisning er at NRK jobber hardt for at norske barn skal flytte til USA og bli demokrater..?

Lykke til med den.

NRK er jo 100% sosialisme og 0% libertarians/liberalisme.

Den eneste grunnen til at jeg kommentarer her på forumet var på grunn av gamer.no julekalender.

Ellers synes jeg at diskusjon er forkastelig pro sosialistisk diskusjonsforum.

Men jeg begynner å like gamer.no og pressfire mindre og mindre. Jeg har merket at kommentarfeltet er altfor sosialistisk.

Men lykke til med sosialist livet ditt og ha et godt liv. Ser at gamer søker pengedonasjoner, men det kan dem glemme å få fra meg. Så lenge gamer.no bruker diskusjon.no så får de 0 kroner. Støtter ikke sosialisme, men heia Trump.

Lenke til kommentar

Rettigheter eller friheter?

Vi kan nok med trygghet si begge deler :)

Liberalistene i USA ønsker samme rettigheter som i Norge?

Du kan ikke blande galningene over dammen med politikken i Norge. Liberale der borte er ikke det samme som liberale her borte for å si det mildt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...