Stormforcex Skrevet 4. januar 2018 Del Skrevet 4. januar 2018 Hei Det nåværende system ser slik ut: Define R4, Asus Z87-A, Intel Core i5-4670K, MSi GeForce GTX 760 2GB, RM 650, bygget for ca 4 årsiden. Det virker bra. Dette er en god maskin for nybegynnere å begynne med. Dette er mitt nye bygg: Det ser crazy ut, men jeg ser etter noe som jeg kan se opp til som er rask og kraftig. Jeg vil ha tilbakemelding om kombinasjonen jeg har satt sammen. Jeg gamer en del, bruker en del tid til å redigere video/bilder. Hovedkortet blir en Asus ROG Z370 X CODE, skal ha en i7 8700k som kjøles av H100i. Kjører med 1080ti fra MSI. DDR4 3000MHz 16GB i RAM, mulig jeg legger til 16 til. PSU 750w har sett de fleste bruker rundt den der. Alt dette monteres på en Corsair Crystal 570X Hva synes du? På forhånd takk for svar! Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 (endret) Jeg syns du skal ha 100 watt ekstra PSU å gå på ved overklokking og heller vurdere Noctua NH-U9S CPU Kjøler eller Noctua nd 15. Helst EVGA SuperNOVA 850 G3 Skal du overklokke en del bør du kanskje vurdere litt raskere ram? Hva med harddisker\SSD? samsung 961 pro som windows 10 systemSSD er anberfalt. Bruk sata SSD disk til spill hvis du får plass eller små filer. Bruk harddisk til resten. Endret 5. januar 2018 av LMH1 Lenke til kommentar
Stormforcex Skrevet 12. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2018 Jeg har nok av lagringsplass til massevis, trenger bare en sånn m.2 960 Første omgangen skal jeg ikke overklokke. Men, hvorfor Noctua, noe gode erfaringer med denne kjøleren? Jeg er ikke noe fan av å ha stor dings. Her må ting se fint ut og samtidig bra. Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 15. januar 2018 Del Skrevet 15. januar 2018 Be Quiet sine kjølere er jeg veldig fornøyd med samt at de ikke ser stygge ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå