Arodem Skrevet 4. januar 2018 Del Skrevet 4. januar 2018 Pandemics gamle traver er nå litt bedre.Star Wars Battlefront II (det gamle) fikk nettopp en oppdatering Lenke til kommentar
yo mama Skrevet 4. januar 2018 Del Skrevet 4. januar 2018 Det er kanskje mest fordi det gamle har mye mer innhold enn det nye, det er billigere og ikke minst... UTEN DLC-ER OG LOOTBOX BÆSJ. Jeg kommer ikke til å kjøpe noe mer fra EA fordi jeg føler at jeg ble scamma for Battlefront 1 fordi det var så lite med innhold, og for å få mer så måtte du kjøpe DLC-er som var halvparten av verdien til det originale spillet. Etter det så stoppet de med å slippe ut innhold og startet på Battlefront 2 der de legger litt mer med innhold ut og selvfølgelig kommer det med DLC. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 4. januar 2018 Del Skrevet 4. januar 2018 Artig at gamle Battlefront har MER innhold enn det nye. Utrolig hvor lite nytt de klarte å gjøre, annet enn penere grafikk, selv etter to iterasjoner. 1 Lenke til kommentar
Lars Isaksen Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Artig at gamle Battlefront har MER innhold enn det nye. Utrolig hvor lite nytt de klarte å gjøre, annet enn penere grafikk, selv etter to iterasjoner. Det gamle har IKKE mer innhold enn det nye.. Det er en del mer i det nye. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå