lillelarve Skrevet 4. januar 2018 Del Skrevet 4. januar 2018 Hei! Min helt nye s8 som skal ha lynrask fokus virker ikke helt som den skal. De første gangene jeg brukte kameraet virket den helt fint og fokus var fantastisk. Nå bruker den ti sekunder på å justere fokus og den blir helt blurry og jeg får aldri fanget ting på bilde lenger. Skulle ta bilde av rakettene, men den ville ikke fokusere så den gikk helt amok. Den sliter å finne punkt å fokusere på i dagslys også. Veldig plagsomt, da det tar lang tid bare å ta ett bilde. Og ofte er det ikke helt i fokus heller. Noen som vet om noe instillinger den må stå på for å funke? Har prøvd å slå av og på autofokus, og å bruke pro mode funker heller ikke. Lenke til kommentar
Bendikhs Skrevet 4. januar 2018 Del Skrevet 4. januar 2018 Hei! Min helt nye s8 som skal ha lynrask fokus virker ikke helt som den skal. De første gangene jeg brukte kameraet virket den helt fint og fokus var fantastisk. Nå bruker den ti sekunder på å justere fokus og den blir helt blurry og jeg får aldri fanget ting på bilde lenger. Skulle ta bilde av rakettene, men den ville ikke fokusere så den gikk helt amok. Den sliter å finne punkt å fokusere på i dagslys også. Veldig plagsomt, da det tar lang tid bare å ta ett bilde. Og ofte er det ikke helt i fokus heller. Noen som vet om noe instillinger den må stå på for å funke? Har prøvd å slå av og på autofokus, og å bruke pro mode funker heller ikke. Har du forsøkt å dunke forsiktig på siden av telefonen? Eventuelt bare riste litt i den? Det er en kjent feil med S8 (sliter med samme med min). Et par-tre ganger i uken vil den ikke fokusere på ting som er lenger vekk enn 15-20 cm fra kameraet. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. januar 2018 Del Skrevet 4. januar 2018 Er ikke uvanlig på disse at fokuslinsa løsner. Om det ikke blir bedre på noe vis så skal du bare sende den inn på garanti så bytter dem kamera. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå